Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2010 Delen Geplaatst: 1 april 2010 Als ik in window mail een bijlage wil openen dan krijg ik dit bericht:er is voor deze bewerking geen programma aan het bestand gekoppeld.\r\nMaak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm.\r\nIk zie geen koppeling in het configuratiescherm.\r\n in window mail bij Extra-Opties-Beveiliging:V-weggehaald bij:opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toegestaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2010 Kun je de bijlage wel opslaan? Zo ja, sla het bestand dan bijv. in \'mijn documenten\' op en klik dan met je rechtermuisknop op het bestand en kies vervolgens voor \'openen met...\' dan kun je het programma selecteren waarmee je het bestand wilt/kunt openen. Als je onderaan het keuzevenster ook nog even de optie \'Dit type bestand altijd met dit programma openen\' aanvinkt dan kun je in het vervolg als het goed is de bijlage gewoon dubbelklikken in windowsmail en wordt die bijlage dan met het gekozen programma geopend. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2010 opgelost!!!bedankt!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 Mooi zo (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen