Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2010 Delen Geplaatst: 1 april 2010 Hoi allemaal\r\n\r\nIk heb sinds gisteren een raar probleem. Mijn pc die hangt om de minuut ongeveer een seconde of 15/20 vast. Ik kan dan dus helemaal niks doen. Het begint nu zwaar irritant te worden dus ik vraag het maar hier, want ik heb geen idee. Ik heb al systeemherstel geprobeerd maar dat heeft z\'n vruchten ook niet afgeworpen. Het rare is, ik zat net een game te doen en toen had ik geen last van de \'lag\' (misschien 2 of 3 keer in het half uur). Hebben jullie misschien een idee wat het zou kunnen zijn? Zou het graag gefixt hebben!\r\n\r\nBij voorbaat dank\r\n\r\nJasper Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 Geheugen testen? Zie bijv. hier [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=62437&highlight=memtest[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2010 Hi,\r\n\r\nDus - als ik het goed begrijp - hangt je systeem even terwijl je niets doet en alles blijft gewoon werken als je een programma (game) draait?\r\nIs dat een on-line game? Welke?\r\nHeb je net daarvoor iets geïnstalleerd?\r\nOnder XP, Vista, W7?\r\n\r\nIk kan me nl. voorstellen dat het maschien een check doet, op zoek naar iets, en dat hij na een seconde of 20 de zaak weer vrij geeft.\r\n\r\nJeep;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen