Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2010 Delen Geplaatst: 31 maart 2010 hallo, ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik dit niet op de verkeerde plaats heb gepost.\r\n\r\nMaar ik heb een probleem met mijn laptop en ik hoop dat iemand mij kan helpen.\r\nik heb een laptop van een vriend gekocht en hij werkte prima, totdat ik windows xp opnieuw ging installeren. Ik kan geen goede drivers voor mijn videokaart vinden/installeren.\r\nIk hed wel drivers gevonden voor een IGP 320m op de site van ATI maar toen ik die ging installeren kreeg ik de melding INF error video driver not found en daarna staat er setup was unable to complete installation Try setting up your display adapter with a standard VGA driver before running setup.\r\n\r\nheeft iemand enig idee wat ik kan doen? \r\nalvast bedankt\r\n\r\nm.v.g ralf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2010 Videodrivers voor laptops moet je over het algemeen van de website van de fabrikant van de laptop halen. Niet zelden worden de chips door genoemde fabrikanten dusdanig aangepast dat officiele ATI (of nVidia in geval van een nVidia chip) niet meer werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen