Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nHellaas heb ik zaterdag middag moeten constateren dat me videokaart het niet meer deed.\r\nEerst gaf de pc geen piepjes of wat. na een dag hem erin en eruit doen begon hij opeens te roken toen ik hem aan deed. Bleek er een draadje op me videokaart doorgebrand te zijn.\r\nWaarvoor die precies diende weet ik ook niet precies maar aangezien ik hem nu niet meer zo erg vertrouw wil ik toch een nieuwe videokaart.\r\nMaar als ik op site\'s kijk waar ik ze kan bestellen zie ik door de bomen het bos niet meer.\r\n\r\nWat ik met me videokaart wil:\r\nIk speel heel af en toe een spelletje (op low) gaat mij dan niet echt om de graphics zoals je kan zien. En voor de rest doe ik vooral dingen als internet en site\'s bouwen op mijn pc.\r\nIk wil er wel minimaal 1 vga/dvi en 1 hdmi aansluiting op. Aangezien ik 1 scherm heb en 1 pc heb die ik erop aan wil sluiten. Dan komen we bij het volgende punt de videokaart moet wel goed beeld geven als ik hem via hdmi aansluit dat was bij mijn vorige kaart niet zo bij hoge resoluties alleen als ik hem op een lage resolutie instelde.\r\nEn ik wil er rond de 50 euro aan uit geven.\r\n\r\nIk had er een Nvideo 8600GS 256 mb inzitten wat in principe goed werkte alleen de HDMI mocht wat beter.\r\n\r\nIk hoop dat iemand me verder kan helpen.
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;519420]Radeon HD4650: [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/49/videokaarten.html#filter:TYwxCsMwEAT_srULW05CpAcYUqRyGVwI6QoFEZmTMAGjv-eMEaQ5mJnldiT2xFOg6GGwcnhndKecExdxNjsxUhw97Rfm1jcKHxiB7BKf6dqgFYrkCvl5JffwGeYFde_l24hFqtgpxEIsZYdSx91sPGbjoAYstYO6_Fmttchafw]Pricewatch[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBedankt en welke daarvan is dan precies aan te raden ?\r\nWant ik zie hem met 1 gb geheugen voor een paar euro meer staan. Dus kan u mij vertellen welke ik het beste kan nemen aangezien er ook veel andere merken staan zoals asus en dan weer 3d etc. etc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...