Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb vraag ik print via een netwerk maar op school waar ik zit krijgen zo\'n tekstballon krijgen ze de melding waar hun bestand is heen verzonden\r\n\r\nPS: via een thuisnetwerk\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2010 En je vraag is wat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2010 Hoe ik die tekstballon ook krijg ik wil die zelf ook ter bevestiging(dat is mijn vraag) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2010 Dan moet je op school even achterhalen welke software er tussen het printerstuurprogramma en de printerspooler zit.\nBij mijn weten is het in ieder geval niet iets wat standaard in Windows zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2010 Bij mij (XP Prof) verscheen die tekstballon een tijd geleden plotseling, en ik denk na een Microsoft update (ik had ServicePack 3 al), terwijl ik hem vroeger nooit gezien heb.\n[ATTACH]15153[/ATTACH]\nDus in ieder geval zorgen dat alle updates van Windows zijn gedaan.\n\nWat mij opviel (ik denk ongeveer in dezelfde periode) is deze toevoeging bij mijn printers:\n[ATTACH]15154[/ATTACH]\n\'[I]Microsoft XPS Document Writer[/I]\', maar die gebruik ik niet als toch die melding verschijnt. Ik print dan met mijn \'gewone\' printer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 ik zal kijken en een printerscreen maken om het te laten zien.( ik heb een HP PSC Serie 1310 met pictbridge het is een all-in 1)( ik heb service pakc 3 en nog nooit gehad moet ik iets voor de server doen waar die aan zit ofzo??(ik ga nu even updaten) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 Ik weet niet welk besturingssysteem je hebt en of het daar gelijk is als deze uitleg, maar dit kan je eens kijken:\r\nRechtsklik de taakbalk en kies \'[I]Eigenschappen[/I]\'. \r\nZorg dat er [I]geen [/I]vinkje staat bij \'[I]Niet actieve pictogrammen opruimen[/I]\'.\r\n\r\nDan eens kijken of het werkt.\r\n\r\nMocht dit inderdaad werken, maar toch dat vinkje voor andere pictogrammen nodig hebben, dan zou je bij \'[I]Aanpassen[/I]\' kunnen proberen een instelling te zoeken voor alleen het printer-icoontje. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 Ik run op Xp Pro.(zelfde als jou PC) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2010 En wat ik hierboven schreef werkt niet ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2010 Hallo,\n\nHij werkt heb een andere printer nu. De HP LaserJet 4050 T en daar krijg ik wel de melding. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen