Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Bij mij (XP Prof) verscheen die tekstballon een tijd geleden plotseling, en ik denk na een Microsoft update (ik had ServicePack 3 al), terwijl ik hem vroeger nooit gezien heb.\n[ATTACH]15153[/ATTACH]\nDus in ieder geval zorgen dat alle updates van Windows zijn gedaan.\n\nWat mij opviel (ik denk ongeveer in dezelfde periode) is deze toevoeging bij mijn printers:\n[ATTACH]15154[/ATTACH]\n\'[I]Microsoft XPS Document Writer[/I]\', maar die gebruik ik niet als toch die melding verschijnt. Ik print dan met mijn \'gewone\' printer.
Link naar reactie
Ik weet niet welk besturingssysteem je hebt en of het daar gelijk is als deze uitleg, maar dit kan je eens kijken:\r\nRechtsklik de taakbalk en kies \'[I]Eigenschappen[/I]\'. \r\nZorg dat er [I]geen [/I]vinkje staat bij \'[I]Niet actieve pictogrammen opruimen[/I]\'.\r\n\r\nDan eens kijken of het werkt.\r\n\r\nMocht dit inderdaad werken, maar toch dat vinkje voor andere pictogrammen nodig hebben, dan zou je bij \'[I]Aanpassen[/I]\' kunnen proberen een instelling te zoeken voor alleen het printer-icoontje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...