Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2010 Delen Geplaatst: 24 maart 2010 hallo ik wou graag weten of het nou echt veel schild. Als ik in de onderstaande pc een videokaart inbouw.ik wou graag weten of hij spellen zoals codmw2 kan spelen de cpu kan niet worden geoverclocked want het is zoon ..... moederbord van asrock kan hem niet eens achterhalen welke\r\n\r\npc specs\r\nproc: e 4400 2.0ghz zoals ik al zij niet overclockbaar door moederbord\r\nram: 2gb 800mhz\r\n250 watt (ik denk dat ik deze zoiezo moet vervangen toch?)\r\n\r\nbtw de pc is 2 jaar oud en het is helaas een ... packerd bell\r\n\r\nalvast bedankt:p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 Die voeding is inderdaad te licht voor een beetje fatsoenlijke videokaart. Welke kaart zit er nu trouwens in? Wat is je budget? Moederbord type moet te bepalen zijn met cpu-z.\n\n[url]http://www.cpuid.org/cpuz.php[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 Een PB kun je sowieso niet overklokken, die hebben een minimalistische BIOS. Dat is behoorlijk balen als er een Q6600 in zit....\r\n\r\nDie voeding moet je wel vervangen, tenzij je er een licht kaartje als een HD4350 in zet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen