Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2010 Delen Geplaatst: 19 maart 2010 Hallo, \nIk heb een klein probleempje met mijn computer.\nAls ik druk bezig ben met van alles.\nDan wil mijn pc nog wel is vast gaan lopen.\n\nik denk dat het komt door mijn videokaart.\nOmdat deze vrij snel warm wordt!\nZie hier mijn computer configuratie met Speccy.\n67+ is standaard. bij een spel wordt dit 90+. en stopt de pc ermee.\n\n[url]http://i41.tinypic.com/s4ruk1.jpg[/url]\n\n( Dit is een plaatje van wanneer ik niks doe! )\nalle andere componenten blijven rond de 40 en CPU onder de 35\n( met het spelen )\nNVIDIA 8600 GT: De temperatuur loopt op als ik een spel ga spelen.\nEn zo hoog dat hij waarschijnlijk vast loopt.\nOp deze videokaart zit een passieve koeler.\nEn eerst zat er helemaal geen koeler op en werkte hij ook perfect zonder vast te lopen. ( ik had alleen toen wel een kleiner beeld en slechtere componenten in de computer )\n\nHier nog wat informatie over Videokaart:\n\n[url]http://i39.tinypic.com/2wgc50h.jpg[/url]\n\nIk heb echter ook nog een ATI KAART 4350/4500 Radeon.\nDeze wordt echter maar rond de 40 en bij spelen blijft hij rond de 50.\nEen goede temperatuur dus en hij loopt hier niet bij vast.\n\nIk heb een beeldscherm van 1920x1080 (FULL HD) 23 Inch ook ACER: H235H. En eerst was dit een schermpie van? 1024x768. \n\nIk heb hier nog wat van systeem:\n\nManufacturer: \nAcer\nProcessor: \nAMD Phenom(tm) II X4 820 Processor (4 CPUs), ~2.8GHz\nMemory: \n4096MB RAM\nHard Drive: \n500 GB\nVideo Card: \nNVIDIA GeForce 8600 GT\nMonitor: \nSound Card: \nLuidsprekers (High Definition Audio-apparaat)\nSpeakers/Headphones: \nCreative Technology\nKeyboard: \nUSB-hoofdhub\nMouse: \nUSB-hoofdhub\nMouse Surface: \nPlug & Play\nOperating System: \nWindows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600)\n\nIk hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat ik hier aan kan doen.\nWaar zou dit door kunnen komen?\nATI: 4350/4500 Radeon wordt: 40/50..\nNVIDIA 8600 GT wordt: 67+/90+!\n\nVriendelijke groeten.\nJordy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2010 Passief gekoelde kaarten gaan vaak relatief kort mee. Eenmaal beschadigd door oververhitting, is er niets meer aan te doen. Je kunt er een actieve koeler op zetten, maar of dat nog helpt, is een tweede. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2010 Bedankt voor de tip.\n\ndie Ati kaart is zelf ook al kleiner dus airflow beter in een kleine kast.\nen bij Nvidia kaart is de passieve koeler groter dan de kaart zelf.\n\nk denk dat ik binnen kort een ATI kaart koop van serie 5 rond de 100 EURO. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2010 Als je niet gaag gamen, heb je ook genoeg aan een 5450, is een euro of 50. Ga je wel gamen, dan kun je kijken naar 5750 of 5770. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen