Ga naar inhoud

8600 GT (Loopt vast) ATI 4350/4500 (Niet?!)

Aanbevolen berichten

Hallo, \nIk heb een klein probleempje met mijn computer.\nAls ik druk bezig ben met van alles.\nDan wil mijn pc nog wel is vast gaan lopen.\n\nik denk dat het komt door mijn videokaart.\nOmdat deze vrij snel warm wordt!\nZie hier mijn computer configuratie met Speccy.\n67+ is standaard. bij een spel wordt dit 90+. en stopt de pc ermee.\n\n[url]http://i41.tinypic.com/s4ruk1.jpg[/url]\n\n( Dit is een plaatje van wanneer ik niks doe! )\nalle andere componenten blijven rond de 40 en CPU onder de 35\n( met het spelen )\nNVIDIA 8600 GT: De temperatuur loopt op als ik een spel ga spelen.\nEn zo hoog dat hij waarschijnlijk vast loopt.\nOp deze videokaart zit een passieve koeler.\nEn eerst zat er helemaal geen koeler op en werkte hij ook perfect zonder vast te lopen. ( ik had alleen toen wel een kleiner beeld en slechtere componenten in de computer )\n\nHier nog wat informatie over Videokaart:\n\n[url]http://i39.tinypic.com/2wgc50h.jpg[/url]\n\nIk heb echter ook nog een ATI KAART 4350/4500 Radeon.\nDeze wordt echter maar rond de 40 en bij spelen blijft hij rond de 50.\nEen goede temperatuur dus en hij loopt hier niet bij vast.\n\nIk heb een beeldscherm van 1920x1080 (FULL HD) 23 Inch ook ACER: H235H. En eerst was dit een schermpie van? 1024x768. \n\nIk heb hier nog wat van systeem:\n\nManufacturer: \nAcer\nProcessor: \nAMD Phenom(tm) II X4 820 Processor (4 CPUs), ~2.8GHz\nMemory: \n4096MB RAM\nHard Drive: \n500 GB\nVideo Card: \nNVIDIA GeForce 8600 GT\nMonitor: \nSound Card: \nLuidsprekers (High Definition Audio-apparaat)\nSpeakers/Headphones: \nCreative Technology\nKeyboard: \nUSB-hoofdhub\nMouse: \nUSB-hoofdhub\nMouse Surface: \nPlug & Play\nOperating System: \nWindows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600)\n\nIk hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat ik hier aan kan doen.\nWaar zou dit door kunnen komen?\nATI: 4350/4500 Radeon wordt: 40/50..\nNVIDIA 8600 GT wordt: 67+/90+!\n\nVriendelijke groeten.\nJordy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...