Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2010 Delen Geplaatst: 18 maart 2010 hoi,\r\n\r\nIk hoop dat ik dit onder het goed topic plaats....\r\n\r\nMaar mijn probleem is dat ik mijn ati drivers voor mijn video kaart niet goed kan installeren. De \'\'driver\'\' bestaat uit 2 delen de driver zelf en een programma waar je van alles kan instellen dat is dat catalyst.\r\n\r\nati catalyst wilt niet installeren. hij geeft een error en ik weet niet wat ik er mee moet. zie de bijlage voor de error.\r\n\r\nwaarom heb ik dat stuur program nodig?\r\nik wil graag 3 schermen op mijn pc aansluiten dan kan je als het goed is met catalyst instellen dat je \'\'een\'\' heel breed scherm hebt maar catalyst geeft allen de mogelijkheid om en 2 op aan te sluiten. Toen dagt ik ik installeer catalyst opnieuw misschien doet hij het dan wel maar nee...\r\n\r\ndus daarom mijn vraag...\r\n\r\nik ben jullie heel dank baar\r\n\r\nMVG\r\n\r\nRobbert-Jan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2010 ik heb Windows 7 64 bit\r\n\r\nen ik had wel de goede verzie.\r\n\r\neen verzie voor Windows 7 64 bits dus daar kan het niet aan ligen...\r\n\r\niemand ideeën ?\r\n\r\nheel erg bedankt \r\n\r\nRjant2 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2010 zit ik met min vraag in het goede forum? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2010 Ja, je zit in het goede forum..... Ik denk toch dat er iets verkeerd zit met de driver hoor.\r\nWelke videokaart gebruik je?\r\nGooi van de C-schijf eerst eens de map ATi in zijn geheel weg.\r\nDownload daarna eens de juiste driver van [url]www.ati.com[/url], dus 32-bit als je Windows 32-bit gebruikt en 64-bit als je Windows 64-bit gebruikt.\r\nInstalleer deze driver eens opnieuw, daarna ook het Catalyst Controle Center en start de pc eens opnieuw op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2010 oke dank je.\n\nik gaat het proberen\nik heb trouwens de ati 5770 MSI\n\nBedankt ik laat het horen als het lukt of niet lukt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 ik heb het geprobeerd maar het werkt niet helemaal...\r\nzie bijlage\r\n\r\nMVG\r\n\r\nRobbert-Jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen