Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2010 Delen Geplaatst: 12 maart 2010 Hey,\r\nIk heb net een nieuwe gamepc. Daarin zit een AMD Phenom II 965. Mijn vriend heeft dezelfde pc eerder gekocht (samengesteld via Alternate) en heeft de CPU kunnen overklokken tot 4.18 GHz (ipv 3.4 GHz) en heeft daar een 600 watt voeding voor gebruikt.\r\nIk heb gekozen voor een 500 watt voeding (OCZ StealthXStream). Ik wil ook graag de CPU overklokken. Ik vraag me alleen af of mijn voeding dan nog genoeg energie levert.\r\nKunnen jullie mij helpen, of is dit meer een kwestie van hopen dat het genoeg is :p\r\nalvast bedankt!\r\nps. de overige onderdelen van de pc, om het wat makkelijker te maken: [url]http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=276376123[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2010 Ik denk wel dat je dat hiermee redt. Wil je echt zeker zijn, dan kun je ook een tientje extra aan de voeding uitgeven en 600 watt nemen., dan zit je sowieso goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2010 Je hebt de zelfde processor als ik\r\nDe zelfde voeding ook\r\nDe processor is de nieuwe versie c3 is 125 watt GM op eind product nr, oude was 140 watt en kon minder goed met geheugen omspringen\r\nKan makkelijk\r\ngr Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen