Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2010 Delen Geplaatst: 12 maart 2010 Ik heb een film bijna klaar gemaakt op vista, en dus met moviemaker.\r\nToen vista eraf gehaald en windows7 geïnstalleerd. Ben ik heel blij mee, maar heb nu geen moviemaker meer, maar windows live.....\r\nEn die kan niks met mijn oude film...\r\nIemand tips? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2010 Je kunt Movie Maker van Vista kopieren naar Win7 en dan alsnog je film afmaken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2010 Ohh ja? Waar kan ik dat vinden?\n\nDat zou een hoop werk schelen, want anders moet ik de bestanden naar pc (xp) kopiëren, zit alleen met nog nieuw stuk video, want op de pc geen 1394 aansluiting.\nDus een hoop gesleep met snoeren en externe schijf etc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2010 [QUOTE=FooBar;516997]Je kunt Movie Maker van Vista kopieren naar Win7 en dan alsnog je film afmaken.[/QUOTE]\r\n\r\nSorry, niet goed gelezen...\r\nEen programma kopiëren? Gaat dat lukken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2010 Gewoon even Movie Maker 2.6 downloaden van de site van Microsoft. Installeren en draait dan probleemloos onder Windows 7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Dat heb ik gedaan, maar kan met geen mogelijkheid het project openen.(MSWMM) Niet linksom en niet rechtsom, niet met andere versie/comptabiliteit.\r\nDenk dus dat er niets anders opzit dan opnieuw te beginnen.\r\nMoet nog even uitvinden wat dan beter is, live moviemaker, of van microsoft 2.6...\r\nDank voor de hulp! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Er is wel software die die moviemaker producten omzetten naar een bestandstype waar andere progjes wel mee overweg kunnen.\ntis al lang geleden dat ik er ingetrapt was met moviemaker alhoewel het voor de basiszaken wel heel makkelijk werkte. Dus hoe dat heet moet je maar een googlezoek voor doen (en het stond ook al eens in cid maar die lezen ze(redactie) zelf niet eens gezien er weer dezelfde tip in stond als een voorgaand nummer.\n\nMaar altijd die eigen bestandstypes bij microsoft krijg je wat van. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen