Ga naar inhoud

Internet via router valt regelmatig weg.

Aanbevolen berichten

Mijn internet verbinding via de router valt regelmatig weg.\r\nIk heb de instalatie volledig doorlopen en precies gedaan wat in de gebruiksaanwijzing staat.\r\n\r\nInternet valt weg en is binnen 2 a 3 minuten weer terug dit meerdere keren per dag (dit gebeurd niet als ik de router tussen mijn verbinding weghaal).\r\n\r\nIk heb heb internet van upc (fiber 60) en gebruik een router van netgear de wpn 824 v2 met de laatse firmgrade.\r\n\r\nIk weet dat deze router de snelheid van deze internet verbinding eigenlijk niet aankan maar dat is volgens mij niet het probleem.\r\n\r\nOja ik gebruik windows vista.\r\n\r\nWie heeft (goede) raad?\r\n\r\nGroetjes
Link naar reactie
Wilde gok, maar het eerste waar ik aan terug dacht:\nheb je Windows 7 met een Nvidia chipset ?\nAls je dat laatste niet weet, probeer deze oplossing dan toch even, en zet hem weer terug als het niet helpt:\n\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=62413[/url] \n(post #40)\n\n\"Ga naar [I]Apparaatbeheer[/I] (snelste weg is [I]Windowstoets + Pause/Break[/I]-toets. Ga naar [I]Netwerkadapters[/I] en klik erop met de rechtermuisknop. Ga naar [I]Eigenschappen[/I] en dan [I]Geavanceerd[/I]. Zet daar [I]Receive Side Scaling[/I] op [I]Disabled[/I]\".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...