Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Is het mogelijk Live Mesh (zonder virtueel windows te hoeven draaien) op een Linux Ubuntu 9.10 te installeren?\r\n\r\nGraag snelle reactie,\r\n\r\nBVD, Flixx Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Nee, de software is alleen beschikbaar voor Windows en MacOS, dus dat zal niet gaan werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Voor dat ik de overstap naar linux heb gemaakt. Ben ik opzoek gegaan naar alternatieven.\nBen toen onderandere voor chat programma\'s de volgende alternatieven tegen gekomen: Pidgin, amsn en kmess.\n\nHeb even voor je gekeken en deze zitten standaard in ubuntu. Je kunt ze dus zo toevoegen.\n\nAlleen zag ik dat kmess eigenlijk voor de KDE desktop omgeving is. (kubuntu)\nWeet dus niet of het ook onder gnome goed werkt (ubuntu)\n\nEn met wine kan je sommige games en programma\'s van windows laten werken in linux.\nWeet niet of Live Mesh daar ook bij hoort. Dat zou je dan even uit moetten zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen