Ga naar inhoud

no signal input

Aanbevolen berichten

hoi allemaal, \r\n\r\nik ben een leek, maar ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. \r\nMijn computer start niet meer op. Althans, wel de kast, maar het beeldscherm niet, die geeft \'no signal input\' aan. Het is een ACER.\r\n\r\nIk heb ooit (lang, lang geleden) wel een grafische kaart erin gezet, en nou las ik op internet dat het daaraan kan liggen? kan ik die er dan zomaar uithalen? als in, gewoon eruit trekken?en doet ie \'t dan weer? of k an het nog aan andere dingen liggen? \r\n\r\nik wil heeeeel graag de bestanden van mijn computer bewaren, ik heb inmiddels al een andere computer waar ik mijn dagelijkse werk op doe. Hebben jullie misschien tips?\r\n\r\nalvast ontzettend bedankt,\r\n\r\ngroetjes els
Link naar reactie
Heel goed mogelijk. dat je ingeplaatste grafische kaart het heeft begeven. Voordat je die kaart plaatste, had je ook beeld neem ik aan. Mogelijk van de onboard videochip die een aansluiting heeft op het moederboard. Sluit dus je monitor kabel daarop aan en je zal vermoedelijk weer beeld hebben.\r\nMocht er geen (tweede/oude) vga aansluiting aanwezig zijn, kan je nog proberen om even een geleende andere videokaart te plaatsen. Het is inderdaad een kwestie van kast open, schroefje los (soms een palletje aan de achter/onderzijde van de kaart opzij klikken) en de kaart verwijderen. \r\nMocht niets lukken, kan je de hardeschijf verwijderen en kijken of je die kunt aansluiten in je nieuwe pc. Pas daarbij wel op dat je bij IDE schijven de jumpers van master/slave goed zet. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...