Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2010 Delen Geplaatst: 8 maart 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb een opeenstapeling van problemen rondom het updaten van Windows Vista.\r\nWanneer ik nu naar updates zoek, staat er \"Er kan niet naar updates worden gezocht, door onbekende fout code 8000FFFF\" \r\nOp de Microsoftpagina vind ik geen ondersteuning bij deze fout.\r\nIn de updategeschiedenis staat als laatste een update die niet geinstalleerd kon worden, namelijk \"KB953839 Cumulatieve beveiligingsupdate voor ActiveX Killbits voor Windows Vista\"\r\nNaar aanleiding van deze foutmeldingen heb ik zelf geprobeerd Service Pack 2 te installeren via de microsoft pagina, maar ook dit werkte niet. \r\nDe installatie van Windows Live programma\'s als MSN messenger loopt ook constant vast.\r\n\r\nWie weet wat ik kan doen?\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nGroet Sander Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2010 [QUOTE=dutch-online;516406]Herstel via de DVD uitvoeren.[/QUOTE]\r\n\r\nJe krijgt tegenwoordig bij aankoop van nieuwe laptops geen schijfjes meer met het systeem.\r\nAndere opties? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen