Ga naar inhoud

internet

Aanbevolen berichten

Die moet je even beter uitleggen Emily. \r\nEen snelkoppeling om een website te openen?. Het is niet onmogelijk, maar hoe heb je die snelkoppeling gemaakt?\r\nWat gebeurt er als in de adresbalk van je browser (welke browser gebruik je?) gewoon het adres [url]www.markplaats.nl[/url] typed en Enter geeft? Of hier op dat stukje achter [url]www..[/url].. op de link klikt?\r\n\r\nKan je een printscreen maken en plaatsen van de melding \"openen\" die je bedoeld?\r\nEn het geeft helemaal niets als je begineling bent, zo zijn we allemaal begonnen en je boft, deze website is er speciaal voor.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
llo Niek\r\nsimpel gezegd ,met de rechtermuisknop,de site marktplaats snelkoppeling gemaakt\r\nen ja die staat op het bureaublad,maar na 1xklik gaat het niet gelijk naar de site ,maar komt in beeld\r\nopenen,en dan lukt het wel\r\nNee een printscreen maken ,zover ben ik nog niet\r\ninternet explorer gebruik ik in wind0ws 7
Link naar reactie
[QUOTE=emily1952;516355]llo Niek\r\nsimpel gezegd ,met de rechtermuisknop,de site marktplaats snelkoppeling gemaakt\r\nen ja die staat op het bureaublad,maar na 1xklik gaat het niet gelijk naar de site ,maar komt in beeld\r\nopenen,en dan lukt het wel\r\nNee een printscreen maken ,zover ben ik nog niet\r\ninternet explorer gebruik ik in wind0ws 7[/QUOTE]\r\n\r\nEn deze: \" [I]Wat gebeurt er als in de adresbalk van je browser (welke browser gebruik je?) gewoon het adres [url]www.markplaats.nl[/url] typed en Enter geeft? \r\nOf hier op dat stukje achter [url]www..[/url].. op de link klikt[/I]?\" \r\n\r\nAls dat wel in 1 keer werkt, ligt het aan je snelkoppeling.\r\nGooi dan de huidige van je bureaublad en maak een nieuwe aan.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...