Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Delen Geplaatst: 7 maart 2010 Hallo\r\nmijn probleem is--\r\nals ik een website aanvink [snelkoppeling] bv marktplaats\r\ndat krijg ik in beeld --openen\r\nkan niet in 1x\r\nheb ik iets niet goed staan, bij instellingen ?zo ja waar moet ik zijn \r\nom dit op te lossen/\r\nwie geeft mij ff raad aub \r\nbvd Emily beginneling Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 Die moet je even beter uitleggen Emily. \r\nEen snelkoppeling om een website te openen?. Het is niet onmogelijk, maar hoe heb je die snelkoppeling gemaakt?\r\nWat gebeurt er als in de adresbalk van je browser (welke browser gebruik je?) gewoon het adres [url]www.markplaats.nl[/url] typed en Enter geeft? Of hier op dat stukje achter [url]www..[/url].. op de link klikt?\r\n\r\nKan je een printscreen maken en plaatsen van de melding \"openen\" die je bedoeld?\r\nEn het geeft helemaal niets als je begineling bent, zo zijn we allemaal begonnen en je boft, deze website is er speciaal voor.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 llo Niek\r\nsimpel gezegd ,met de rechtermuisknop,de site marktplaats snelkoppeling gemaakt\r\nen ja die staat op het bureaublad,maar na 1xklik gaat het niet gelijk naar de site ,maar komt in beeld\r\nopenen,en dan lukt het wel\r\nNee een printscreen maken ,zover ben ik nog niet\r\ninternet explorer gebruik ik in wind0ws 7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 [QUOTE=emily1952;516355]llo Niek\r\nsimpel gezegd ,met de rechtermuisknop,de site marktplaats snelkoppeling gemaakt\r\nen ja die staat op het bureaublad,maar na 1xklik gaat het niet gelijk naar de site ,maar komt in beeld\r\nopenen,en dan lukt het wel\r\nNee een printscreen maken ,zover ben ik nog niet\r\ninternet explorer gebruik ik in wind0ws 7[/QUOTE]\r\n\r\nEn deze: \" [I]Wat gebeurt er als in de adresbalk van je browser (welke browser gebruik je?) gewoon het adres [url]www.markplaats.nl[/url] typed en Enter geeft? \r\nOf hier op dat stukje achter [url]www..[/url].. op de link klikt[/I]?\" \r\n\r\nAls dat wel in 1 keer werkt, ligt het aan je snelkoppeling.\r\nGooi dan de huidige van je bureaublad en maak een nieuwe aan.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2010 snelkoppeling verwijderd en opnw geplaatst\r\ngaat nu wel in 1x\r\n dank je opgelost Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2010 [QUOTE=emily1952;516371]snelkoppeling verwijderd en opnw geplaatst\r\ngaat nu wel in 1x\r\n dank je opgelost[/QUOTE]\r\n\r\nOke thnx voor het posten van de oplossing.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen