Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Delen Geplaatst: 7 maart 2010 een kennis van ons heeft een nieuwe graphic card in zijn computer gezet (de 5770) deze zou toch gewoon codmw2 max out gewoon goed kunnen afspelen maar dat doet hij niet:confused:\r\n\r\nhier de specs van de pc\r\nPhenom II X2 550 3.1GHz 6MB AM3 Black Box \r\n4gb ddr2ram volgens mij 800mhz \r\nSapphire Videokaart PCI-e Radeon HD5770 Vapor-X 1GB HDMI/DP\r\nik weet niet of dit er iets mee heeft te maken maar hij heeft een 460watt psu\r\n\r\nhet is niet het beste maar zou toch gewoon goed moeten kunnen draaien?:confused:\r\nps:de drivers zijn 10.2 catalyst dit is toch de nieuwste?\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 Hij heeft een geen voeding van 600 watt dat aanbevolen is daardoor kunnen de prestaties minder zijn als je een 460 watt hebt (Dan heb ik het over max resolutie) Een oplosing daarvoor is een nieuwe voeding kopen dan kunnen de prestaties weer beter worden.\r\nHier is de link waar ik heb gekeken (kijk bij systeemvereisten:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-085842[/url]\r\n\r\nEn anders weet ik het niet. (Dit had je toch ook zelf kunnen opzoeken?) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 [QUOTE=\'Uf]killsh0t;516243\']Hij heeft een geen voeding van 600 watt dat aanbevolen is daardoor kunnen de prestaties minder zijn als je een 460 watt hebt (Dan heb ik het over max resolutie) Een oplosing daarvoor is een nieuwe voeding kopen dan kunnen de prestaties weer beter worden.\r\nHier is de link waar ik heb gekeken (kijk bij systeemvereisten:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-085842[/url]\r\n\r\nEn anders weet ik het niet. (Dit had je toch ook zelf kunnen opzoeken?)[/QUOTE]\r\nAls de voeding te laag is krijg je blauwe schermen of vastlopers van het systeem. Lijkt mij niet de veroorzaker van de mindere prestaties. \r\nIk zou het in de richting van de drivers en het type aansluiting op het moederbord zoeken. (PCI-e 2.0 x16)\r\nZoek even uit wat de aansluiting op het moederbord is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 Heeft hij de nieuwste drivers van internet gehaald?\r\nAls het om een pci-e 1.0 mobo gaat, dan kost dat hooguit een paar procent prestaties. Daar zal het niet aan liggen.\r\n\r\nZolang het een goede voeding betreft, moet 460 watt voldoende zijn. Zijn wel alle pci-e voedingsstekkers aangesloten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 [QUOTE=Niels68;516280]Als de voeding te laag is krijg je blauwe schermen of vastlopers van het systeem. Lijkt mij niet de veroorzaker van de mindere prestaties. \r\nIk zou het in de richting van de drivers en het type aansluiting op het moederbord zoeken. (PCI-e 2.0 x16)\r\nZoek even uit wat de aansluiting op het moederbord is.[/QUOTE]\r\n\r\npci-e 2.0 _ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 [QUOTE=\'Uf]killsh0t;516243\']Hij heeft een geen voeding van 600 watt dat aanbevolen is daardoor kunnen de prestaties minder zijn als je een 460 watt hebt (Dan heb ik het over max resolutie) Een oplosing daarvoor is een nieuwe voeding kopen dan kunnen de prestaties weer beter worden.\r\nHier is de link waar ik heb gekeken (kijk bij systeemvereisten:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-085842[/url]\r\n\r\nEn anders weet ik het niet. (Dit had je toch ook zelf kunnen opzoeken?)[/QUOTE]\r\n\r\nde minimaale voeding nodig is 450watt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 Met de voeding die erin zit, kom je er echt wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 Blijft over de drivers (3e x gemeld nu) en eventueel een verkeerd pci-e slot.\nEr zijn moederborden met 2x pci-e sloten waarvan de 2e maar met 8 lanes verbonden is.\nHet is een wilde gok, maar je weet maar nooit, mobo is niet vermeld in dit topic. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 [QUOTE=Niels68;516341]Blijft over de drivers (3e x gemeld nu) en eventueel een verkeerd pci-e slot.\r\nEr zijn moederborden met 2x pci-e sloten waarvan de 2e maar met 8 lanes verbonden is.\r\nHet is een wilde gok, maar je weet maar nooit, mobo is niet vermeld in dit topic.[/QUOTE]\r\n\r\nik weet het niet want ik zit nu thuis ik zal er eens naar kijken als ik binnekort weer naar die kennis ga Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen