Ga naar inhoud

Pci Communications Controller

Aanbevolen berichten

Op de pc van mijn dochter xp opnieuw geinstalleerd\r\nalles werkt,..\r\nKrijg alleen een melding tijdens opstarten dat verwijst naat pci communications controller.\r\nVolgens mij heeft het is met geluid te maken.\r\nIn hardware staat geel vragtwkwn bij dat app,wat is het precies/doet het?\r\nis dat nodig omdat het geluid prima werkt?\r\nKan het app ook uitschakelen zag ik net
Link naar reactie
[QUOTE=Hans60;515272]Communications controller verwijst meestal naar een modem. Zit er een modem in de pc? Staat deze in de lijst met hardware?[/QUOTE]\r\n\r\nmisschien dat er nog een oude telefoon modem voor internet in zit,dat zou kunnen?\r\nIn de lijst hardware staat,pci communications controller met een geel vraagteken.\r\nkan ik die uitschakelen zodat de melding wegblijft?
Link naar reactie
Ik denk dat die wel uit kan ja, en als deze als losse PCI card in de PC gestoken zit ( en niet vast op het moederbord) zou je ook die kaart kunnen verwijderen. \nScheelt bronnen op je PC, en stroomverbruik.\n\nAls het toch vast op het moederbord zit zou je deze in het BIOS uit kunnen schakelen, met hetzelfde effect.\nZolang de controller aan staat zal de melding wel blijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...