Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2010 Delen Geplaatst: 28 februari 2010 Hallo forum. Mogelijk weet iemand van jullie een oplossing voor mijn probleem.\r\nVanuit hier, Portugal, heb ik veel contact via Skype (naar computer) en Voipbuster (naar telefoon). Met skype heb ik geen last maar als ik bel via voipbuster heeft de ontvanger sinds enkele weken steeds last van een echo, hij hoort zichzelf steeds nog een keer.\r\nIk heb al ontdekt dat ik dat kan onderdrukken door bij de volumeregeling \"wave\" te dempen, maar dan komt ander geluid (bijv. CD) niet meer door.\r\nIk werk draadloos, via een modum naar een gsm-mast. Hopelijk kan iemand mij helpen.\r\nDank bij voorbaat; Castromarim Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2010 Dat klinkt alsof je microfoontje te gevoelig is, of je speaker te hard staat, waardoor je microfoon je speaker opvangt. Dat heb je ook met goedkope headsetjes voor GSM\'s. Blijkbaar heeft Skype daar een filter op zitten, en Viopbuster niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2010 Bedankt JohnL, Ik ga hiermee aan het werk en hopelijk is het zo gemakkelijk op te lossen.\r\ngroet Castromarim Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen