Ga naar inhoud

2500+ digitale zenders op pc

Anoniem2

Aanbevolen berichten

geen kvk nummer ok geen telefoon nummer enz en ze zeggen dat p2p iligaal is [QUOTE]De software volledig legaal is en niet gebruik maakt van piraterij, p2p netwerken of andere illegale activiteiten. Het gaat hier om een volledig pakket en geen probeer- of beta versie.\n[/QUOTE] \nps:het zou op zich wel kunnen door een satelliet te hebben die alles buffert naar servers en dat dan streamt naar de mensen
Link naar reactie
Als je goed leest, bieden ze je \"de mogelijkheid\". Ik zie nergens staan dat je ze voor die prijs ook kunt bekijken. Het zal er op neer komen, dat je inderdaad die lijst krijgt en je daarna per programma of serie mag dokken. Ik vertrouw het voor geen meter. \r\nEne Patrick adverteert ermee hier: [url]http://www.marktgigant.nl/ads/tweedehands/elektronica-en-witgoed/beeld-geluid/televisie/digitale-tv-pakket-eenmalig-15-00-euro-2500-zenders.html[/url]\r\n\r\nOp deze site: [url]http://www.marktgigant.nl/adverteerder/patrick-372646/advertenties-van-patrick.html[/url] kan je zien dat hij ook met een thuiswerkcentrale in de weer is. Bewezen daarvan is al, dat het oplichting is.\r\nEen soort pyramide spel eigenlijk.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zoals eerder gemeld: GEEN KVK -> niet doen!!\nOp een website waar producten of diensten verkocht te worden is een KVK vermelding verplicht in Nederland. \nEr wordt in de voorwaarden verwezen naar JLC software, dit is als ik het op Google intik een GRATIS programma (ik heb het niet geprobeerd) wat nu verkocht wordt?!\nJe zou zo\'n gratis versie kunnen proberen (laat dan ook de ervaring even weten) maar ik zou er geen cent aan uitgeven.\n\nDingen die te mooi om waar te zijn zijn zijn meestal niet waar (wat een mooie zin al zeg ik het zelf)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...