Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2010 Delen Geplaatst: 23 februari 2010 2500+ digitale zenders op je PC bekijken?? Is dit met voetbalkanalen als EredivisieLive en Sport1 ??\r\n\r\nIemand ervaring hier mee??\r\n\r\n[URL=\"http://paypro.nl/producten/Digitaal_TV_Pakket/2559/6794\"]Website Digitaal TV Pakket[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2010 Ik vind het niet te vertrouwen, dit kan bijna niet! je kunt het proberen maar ik zou het niet doen. Het is gewoon te mooi om waar te zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2010 Waarschijnlijk krijg je een lijstje met 2500 links. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2010 geen kvk nummer ok geen telefoon nummer enz en ze zeggen dat p2p iligaal is [QUOTE]De software volledig legaal is en niet gebruik maakt van piraterij, p2p netwerken of andere illegale activiteiten. Het gaat hier om een volledig pakket en geen probeer- of beta versie.\n[/QUOTE] \nps:het zou op zich wel kunnen door een satelliet te hebben die alles buffert naar servers en dat dan streamt naar de mensen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2010 Als je goed leest, bieden ze je \"de mogelijkheid\". Ik zie nergens staan dat je ze voor die prijs ook kunt bekijken. Het zal er op neer komen, dat je inderdaad die lijst krijgt en je daarna per programma of serie mag dokken. Ik vertrouw het voor geen meter. \r\nEne Patrick adverteert ermee hier: [url]http://www.marktgigant.nl/ads/tweedehands/elektronica-en-witgoed/beeld-geluid/televisie/digitale-tv-pakket-eenmalig-15-00-euro-2500-zenders.html[/url]\r\n\r\nOp deze site: [url]http://www.marktgigant.nl/adverteerder/patrick-372646/advertenties-van-patrick.html[/url] kan je zien dat hij ook met een thuiswerkcentrale in de weer is. Bewezen daarvan is al, dat het oplichting is.\r\nEen soort pyramide spel eigenlijk.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2010 Er staat: Meer dan 2.500 zenders, series en films.\r\n\r\nDat kunnen best 2470 afleveringen van verschillende series en films zijn, op 30 zenders. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2010 die patrick janson zit hier onder een andere naam te spammen .:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2010 Vanaf 6 maart 2010 beschikbaar en toch heeft men reeds tevreden klanten?\r\n\r\nIn één woord oplichterij en ik zou is een é-mail sturen naar MTV ivm Nicklodeon. Die zullen er niet mee lachen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2010 Zoals eerder gemeld: GEEN KVK -> niet doen!!\nOp een website waar producten of diensten verkocht te worden is een KVK vermelding verplicht in Nederland. \nEr wordt in de voorwaarden verwezen naar JLC software, dit is als ik het op Google intik een GRATIS programma (ik heb het niet geprobeerd) wat nu verkocht wordt?!\nJe zou zo\'n gratis versie kunnen proberen (laat dan ook de ervaring even weten) maar ik zou er geen cent aan uitgeven.\n\nDingen die te mooi om waar te zijn zijn zijn meestal niet waar (wat een mooie zin al zeg ik het zelf) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2010 [quote=Niels68;516146]\n. Er wordt in de voorwaarden verwezen naar JLC software, dit is als ik het op Google intik een GRATIS )[/quote]\nde wereld aan zenders , met enkele mooie , gratis dus geen € 15 betalen . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2010 Klinkt te mooi om waar te zijn... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen