Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2010 Delen Geplaatst: 21 februari 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb een probleem, en ik heb geen idee waar het aan ligt. Als ik een spel wil spelen loopt het vast en ben ik genoodzaakt het af te sluiten via windows taakbeheer.\r\nElk spel dat ik speel loopt vast, misschien is er iets op mijn computer niet goed geïnstalleerd?\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen... :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2010 Vertel ons eerst eens wat voor\'n PC je hebt, want zo is het natuurlijk koffiedik kijken.\nAls je dat niet weet, download dan eens[URL=\"http://www.cpuid.com/pcwizard.php\"] PC Wizard(Klik)[/URL]\nLinks bovenaan de pagina staat de link. \nNadat je hebt geïnstalleerd ga je naar de tab systeemoverzicht, dat is het plaatje van een PC + beeldscherm linksboven. Neem de info die rechts staat over en post dat hier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2010 [IMG]http://img717.imageshack.us/img717/6061/fout.jpg[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Ik vrees dat je video chip ontoereikend is, vertel eens om welke spellen het gaat?\nDe volgende quote als voorbeeld lijkt me duidelijk\n[quote]ATI Radeon Xpress X1200 is nauwelijks geschikt voor spelers. Alleen oude spellen zoals Quake 3 Arena kan vloeiend gespeeld worden in 1024x768 met hoge/medium details. . Huidige veeleisende spellen als FEAR, Doom3 en Quake 4 kunnen nauwelijks gespeeld worden (bijvoorbeeld 2 beelden per seconde in gevechtsscènes van Quake 4). Een aantal strategiespellen als Age of Empires 3 kan alleen gespeeld worden met minimale details (20-25 fps (bps), getest met een FSC Amilo Pa 2510).[/quote] En de spellen genoemd in de quote zijn al niet eens erg recent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Mhmm, tja.. vreemd...\r\n\r\nIk heb deze spellen(rollercoaster tycoon3,Sims2/Sims 3, nog wat andere) voorheen altijd wel goed gespeeld, maar dat is alweer een tijdje geleden, er zijn inmiddels wat updates en andere drivers geinstalleerd, ook is de pc al eens naar de computerwinkel geweest... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Ik heb misschien nog wel een paar ideeén, maar ik ga nu naar bed.\nIk kom er morgen op terug.\nWelterusten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Oke ik ben benieuwd :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Klik op start, dan op \'uitvoeren\' en typ in het venstertje dat verschijnt \'msconfig\' (zonder de \'\'). Klik in het venster op de tab \'opstarten\' en laat eens zien wat daar allemaal instaat (als je weer een screenshot maakt, zorg dan dat de maximale breedte zo\'n 600 pixels is, je vorige screenshot is nl eigenlijk een beetje te groot, met als gevolg dat de lay-out v.h. forum niet meer klopt. Je kan natuurlijk ook alleen de link naar de afbeelding plaatsen) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Ik heb het in tweën gedaan, anders passte het niet, is het afbeeldingsformaat nu wel goed? \r\n\r\n[IMG]http://img697.imageshack.us/img697/8161/fout1.jpg[/IMG]\r\n\r\n\r\n[IMG]http://img251.imageshack.us/img251/5893/fout.png[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2010 Hoi Melanie, \nIk kreeg gisteravond onverwacht bezoek, anders had ik wel eerder gereageerd.\nDe afbeeldingen zijn prima zo(Y).\nJe hebt nogal wat dingen die automatisch mee opstarten met windows, en dus ook op de achtergrond meedraaien. Die gebruiken allemaal CPU tijd en geheugen. Dat is niet nodig, de meeste van die programma\'s kan je beter pas opstarten als je ze nodig hebt. Om nu uit te zoeken welke dat zijn\nmoet je even [URL=\"http://www.tuneup-software.nl//products/tuneup-utilities/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=TuneUp+NL+-+Brand&utm_term=tune+up+utilities\"]Tune-up Utilities(Klik)[/URL] downloaden.\nNeem gewoon de gratis (30 dagen) versie. \nInstalleer het en start het programma.\nAls je op het volgende scherm bent\n[ATTACH]15054[/ATTACH]\nklik dan bij de rode pijl op het driehoekje, en kies \"systeemstart configureren\" Je ziet nu weer de lijst met progs die mee opstarten, alleen nu met een advies over welke nodig zijn, of optioneel.\nSchakel alle optionele eens uit. Verder kan je het programma gebruiken om de rest van je PC eens te optimaliseren, speel er eens een beetje mee. Er kan weinig misgaan, maar als er iets is dat je niet bevalt, kunnen alle wijzigingen ongedaan worden gemaakt.\nAls je dat allemaal gedaan hebt, probeer dan weer eens een spel te spelen, en kijk of dit beter gaat.\nLaat maar weten hoe of wat, en natuurlijk ook als je nog vragen hebt.\n\nPS: Zet even de optie \"Prive berichten\" ontvangen aan in je profiel, dan kan ik je nog wat info sturen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2010 Oh geen probleem hoor :)\r\n\r\nOké, ik heb het programma geinstalleerd, en ik ben er nu druk mee bezig (scannen, opruimen enzovoort) en op fouten scannen.. Hopelijk levert dit wat op.\r\n\r\nIk heb privéberichten nu ingeschakeld.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2010 Alles werkt weer perfect! Bedankt! Blijven deze instellingen evengoed staan als de 30 dagen om zijn?\r\nIk vind het wel een heel handig programma, ook voor het schoonhouden enzovoort. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2010 [quote=Melanie1;514450]Alles werkt weer perfect! Bedankt! Blijven deze instellingen evengoed staan als de 30 dagen om zijn?\nIk vind het wel een heel handig programma, ook voor het schoonhouden enzovoort.[/quote]\nZie Priveberichten! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2010 Hartstikke goed dat alles weer draait zoals je het wil.\nEn als er weer iets is trek je maar aan de bel.\nVeel plezier verder. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2010 Hartelijk bedankt voor je hulp! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2010 De spellen werken nog steeds niet helemaal perfect... :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2010 Plaats even het merk en typenr van je pc\\laptop, misschien zijn er nog nieuwe drivers voor te vinden.\nKijk ook even met PC Wizard naar de temperaturen als je een spel speelt. die vind je door op het laatste plaatje in het hoofdscherm (het wijzertje met - &+ erboven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2010 Gewoon:\r\n[IMG]http://img708.imageshack.us/img708/9452/pcwizard.jpg[/IMG]\r\n\r\nTijdens het spelen van een spel:\r\n\r\n[IMG]http://img36.imageshack.us/img36/6168/pcwizard2.jpg[/IMG]\r\n\r\n\r\nVerder wil ik even zeggen, dat als mijn pc het \'\'te veel\'\' vind, dan start hij zomaar opnieuw op?\r\nHoe weet ik het exacte merk, aangezien er veel in PC Wizard staat? \r\n\r\nGroeten,\r\nMelanie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2010 Als het goed is staat op de onderkant v.d laptop het merk en typenr.\n\nWat mij verder opvalt is dat bij +12V wordt aangegeven dat er maar 8.98V wordt gemeten. Speel je alleen op de accu of heb je de laptop ook in het stopcontact geplugd?\n\n En ja, als een laptop, en ook een PC te warm word dan schakelt \'ie automatisch uit, dat kan ook gebeuren als de voeding overbelast wordt en nog een paar redenen.\nMaar zoals je ziet word jou laptop niet te heet, maar het lijkt wel alsof \'ie te weinig spanning krijgt. Dit zou een meetfout kunnen zijn, maar ook een versleten accu. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2010 Het is een pc...\r\n\r\nVoeding is al een paar weken geleden vervangen.\r\n\r\nEdit: Mijn computer begint steeds meer vast te lopen, zelfs een nieuwe tab openen geeft al problemen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen