Ga naar inhoud

Problemen met 1 site

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedemiddag mensen,\r\n\r\nIk kamp al een hele tijd met een probleem wat ik gewoon niet opgelost krijg.\r\nWij hebben thuis een netwerk van computers. Hier zitten 5 PC\'s mee op internet.\r\n\r\nSinds een maand of 2 geleden kom ik niet meer op de site [url]http://www.hyves.nl[/url].\r\n\r\nAlle 5 de pc\'s laden de site gewoon simpelweg niet.\r\nAls ik bij de buren op internet ga, kan ik wel gewoon op deze site.\r\n\r\nIk heb werkelijk waar alles geprobeerd, maar word er nog niet wijzer uit.\r\n\r\nFirewalls uitgeschakeld, deze site toegevoegd aan vertrouwde sites, verbindingen aangepast, cookies verwijderd, virusscanners uitgeschakeld, router opnieuw opgestart (meerdere malen), het maakt allemaal geen bal uit...\r\n\r\n\r\nHeeft iemand enig idee hoe dit kan? \r\nEn nog dringender, hoe dit op te lossen is?\r\n\r\nmvg\r\n\r\nKevin
Link naar reactie
\'Toevallig\' op alle 5 pc\'s dezelfde virusscanner en/of firewall programma\'s draaien?\r\nDe-installeer eens op 1 pc al die beveiligingssoftware en start opnieuw op.\r\nProbeer dan nog eens of je op die site kan komen. Zo ja, dan weet je de oorzaak en kan je daar verder mee. Ik herken dit probleem trouwens met McAfee. Gebruik je die toevallig?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...