Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Ik heb gezien dat Sony zilveren modellen biedt, ook knalroze en misschien paars. Maar zover ik zag, gaan hun schermen niet hoger dan 16 inch, terwijl dat voor mij misschien net te klein is (en misschien wordt het wel wat (te) duur). Een zilveren, knalroze, of misschien paars model, leek me wel wat, maar wellicht zal ik daar vanaf moeten zien. Bij Toshiba lijkt de garantie wat magertjes (1 jaar) en bij Asus schijnt de service slecht te zijn, dus zou ik mogelijk kiezen voor een Samsung of het in het forum genoemde MSI. Weet iemand of deze merken of evt. Asus een groot laptopmodel hebben met de kleur zilver, roze of paars(tot 650 of 750 euro)? Ik weet wel dat er modellen zijn waarbij de ruimte rond het toetsenbord zilver is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Dell maakt laptops in allerlei kleuren, waaronder roze en paars. Kost je wel een paar tientjes extra, maar dan heb je wel de kleur die je wil hebben.\n\nOver Toshiba: bij mijn Toshiba was het zo dat de garantie met een jaar werd verlengt als je je na aanschaf via de website registreert. Geen idee of dat nog zo is, maar in dat geval heb je dus twee jaar garantie.\n\nOver de service van Asus kan ik niets zeggen; wel dat hun producten van hoge kwaliteit zijn (evenals die van Toshiba overigens). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen