Ga naar inhoud

Firefox omzetten in I.E. pagina

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al heel wat jaren Firefox. Op dit moment versie 3.6.\nWat mij opviel is dat er rechtonderin de balk geen firefox icoontje staat waardoor je een pagina die niet zich niet goed laat inlezen via Firefox kunt omschakelen naar I.E.\n\nHeeft iemand een tip of idee hoe ik dat weer kan doen??\n\nHartelijk dank\nGroet/Irene2110\n\nVolgens mij - ik ben hier nieuw - sta ik niet op het goede plekje? Mod: mocht dat zo zijn, graag verplaatsen.
Link naar reactie
[QUOTE=irene2110;513077]Ik gebruik al heel wat jaren Firefox. Op dit moment versie 3.6.\nWat mij opviel is dat er rechtonderin de balk geen firefox icoontje staat waardoor je een pagina die niet zich niet goed laat inlezen via Firefox kunt omschakelen naar I.E.\n\nHeeft iemand een tip of idee hoe ik dat weer kan doen??\n\nHartelijk dank\nGroet/Irene2110\n\nVolgens mij - ik ben hier nieuw - sta ik niet op het goede plekje? Mod: mocht dat zo zijn, graag verplaatsen.[/QUOTE]\nDe door Edmoor aangegeven IE Tab werkt niet meer.\nWat wel werkt is de Corel IE Tab\nte vinden op: [url]https://addons.mozilla.org/nl/firefox/search?q=internet+explorer&cat=all&advancedsearch=1&as=1&appid=1&lver=3.6&atype=0&pp=20&pid=5&sort=&lup=&show=20&page=2[/url]\n\nSucces!!!\n\nFlip
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...