Ga naar inhoud

Norman foutmelding

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb Norman laten installeren bij de PC-zaak en sinds kort de volgende melding:\r\n\r\nAn unexpected error occured in Norman Virus Control\r\nModule: cclaw.exe\r\nlocation: CClaw.c(109)\r\nTime Stamp: Apr 21 2009\r\nErrorcode: 00080013\r\nErrortext: NFSHOOKRC_SERVICE_UNAVAILABLE\r\n\r\nIk zie dat deze discussie van 2006 is, ik heb geprobeerd wat er wordt aangegeven.\r\nIk loop tegen echter tegen het volgende probleem aan. Mijn bestanden staan\r\nop andere locaties.\r\n\r\nNorman staat geinstalleerd onder Program Files.\r\nZanda.exe en zlh.exe staan onder c:\\Program Files\\Norman\\Npm\\Bin\r\nCClaw.exe staat onder c:\\Program Files\\Norman\\nvc\\bin\r\nNvcstate.ndf staat onder c:\\Program Files\\Norman\\config\r\nNiustate.ndf kan ik nergens vinden.\r\n\r\nHeeft iemand voor mij misschien een passende oplossing? Ik ben snel bang iets te verklungelen\r\nen daarom dat ik dit nu maar uitgebreid neerzet en hulp vraag....dus......\r\nWHEEEEEEEEEEEELP!!!!!......... please?\r\n\r\nGrtz Emmy
Link naar reactie
[quote]Heeft iemand voor mij misschien een passende oplossing? Ik ben snel bang iets te verklungelen\nen daarom dat ik dit nu maar uitgebreid neerzet en hulp vraag....dus......\nWHEEEEEEEEEEEELP!!!!!......... please?[/quote]\nHey hey:o!\nJe kan hem proberen opnieuw te instaleeren.\nMaar eerst eens zelf googlen voor de errorcode!\n\nEdit:\nGooglen voor foutcode heeft helaas niets opgeleverd:(
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nHeb je het [B]Norman Repair Center [/B] (NRC) al geprobeerd?\r\nIs een gratis prog. van Norman en dat vind je hier:\r\n\r\nLink: [url]http://support.norman.nl/index.php?pagina_id=45&faq_id=179[/url]\r\n\r\n(Staat bij hoe en wat je moet doen).\r\n\r\nLukt het niet of blijft je probleem bestaan, dan meld dat maar even.\r\n\r\nJeep;)\r\n\r\nP.S. En, Emmy, bij één keer help springen we ook in het water ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...