Ga naar inhoud

kan ik de sims 3 aan

Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo kan ik de sims 3 draaien??\r\n\r\nPROCESSOR Intel® Celeron® 450 Processor (2,2 GHz, 800 MHz, 512 kB cache) \r\nBESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 Bit - Nederlands \r\nGEHEUGEN 2.048 MB 1.066 MHz Dual Channel DDR3-geheugen [2 x 1.024] \r\nHARDE SCHIJF 320 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm) \r\nGRAFISCHE KAART Geïntegreerde Intel® Graphics Media Accelerator X4500 \r\nGELUIDSKAARTEN Geïntegreerde 7.1-kanaals audio
Link naar reactie
Videochip kan Sims3 best aan, ik heb dat spel ook op bejaarde systemen met een Radeon 9550/9600SE aan de praat gekregen. Grafisch gezien niet heel supermooi, maar speelbaar. Met een X4500 aan boord moet het dus ook geen probleem zijn.\r\n\r\nMaar wil je Sims3 mooi op een Full HD scherm spelen, dan loont het wel om bijv. een Radeon HD4650 aan te schaffen (voor ca. 4 tientjes heb je er al een). Dan ga ik er wel even van uit dat je een Dell systeem hebt met 300W voeding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...