Ga naar inhoud

Hoe kan ik 2 partities samenvoegen in windows 10 ?


Janelver

Aanbevolen berichten

Volgens mij kan dat niet met de boordmiddelen van Windows. Partities zijn een bepaalde indeling gemaakt op het medium op zogenaamd low-level niveau van het bestandssysteem. Om hier aanpassingen aan te kunnen maken is speciale software nodig. Kijk hier eens b.v.: http://www.minitool.com/
Link naar reactie
Partities samenvoegen kan niet, Kortste omweg gaat via Computerbeheer: - copieer alle inhoud van een partitie naar de andere of een externe opslag. Computerbeher vte vinden op : - mijn pc _ re muis - beheren OF configuraiescherm - Systeembeheer - computerbeheer In Computerbeheer : - Opslag - schijfbeheer - rechts staan nu de partities. - re muis op te verwijderen partitie - kies [Volume verwijderen]. - re muis op uit te breiden partitie - kies [volume uitbreiden] - volg instructies op - copieer evt extern opgeslagen files naar uitgebreide partitie ps : - copieren gaat natuurlijk via de verkenner, niet via Computerbeheer - als je een aprtitie verwijdert ben je m ook definitief kwijt inclusief alle gegevens .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...