Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2010 Delen Geplaatst: 11 februari 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb een volledig nieuwe installatie van Vista gedaan op een volledig lege harde schijf. Tijdens de installatie vroeg Vista waarop ik wilde gaan installeren. Bij deze stap was ik in de veronderstelling dat ik partities kon aanbrengen op de schijf. Via het knopje \'nieuw\', waarop de schijf in tweeen leek te splitsen, heb ik zodoende mijn schijf verdeeld. \r\nMaar....als ik nu bij \'Computer\' kijk, zie ik tot mijn grote verbazing alleen het gedeelte waarop ik vista heb geinstalleerd en de rest (40 GB) zie ik niet meer terug.\r\nIemand enig idee hoe ik dit kan terughalen/herstellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2010 Als je met de rechtermuis knop op \"computer\" klikt en dan de optie Beheren of Manage kiest dan kan je daar weer een optie diks managment of schijf beheer selecteren.\r\nNu zou je een overzicht moeten krijgen van alle schijven die in je pc zitten, ook cd/dvd of usb-sticks.\r\nEr zal een gedeelte zijn dat geen schijf-letter heeft, dit is je \"verdwenen\" deel van de hdd.\r\nJe moet er een schijf van maken door er met de rechtermuis knop op te klikken en dan een keuze maken wat je ermee wilt doen, een logische schijf maken of extended. Soms laat het je niet veel opties toe! Formateer de partitie en geef het en schijf letter. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen