Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2010 Delen Geplaatst: 11 februari 2010 Als ik in Thunderbird 2.0 een bericht verwijder, wordt automatisch het onderstaande bericht geopend. Dit wil ik niet (wil terug naar postvak waar ik bezig was), maar ik weet niet waar ik dit moet aanpassen. Vermoedelijk zie ik ergens een instelling daarvoor over het hoofd; wie kan me vertellen wat ik moet aanpassen?\n\nOverigens zag ik net dat 3.0 beschikbaar. Iemand daar ervaring mee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2010 Sinds ik van XP Pro (32-bits) ben overgestapt naar 7 Ultimate (64-bits) gebruik ik Thunderbird 3 (3.0.1). Ten opzichte van 2.0, waar ik al tevreden over was, vind ik dit een verbetering in het bijzonder bij het beheer van meer dan één account.\r\nJe moet alleen even opletten dat je de e-mail bestanden veilig stelt bij het overstappen naar Windows 7. Bij de overgang van Thunderbird 2 naar 3 komen alle mail-bestanden en instellingen automatisch over. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen