Ga naar inhoud
  • 0

Avg 9.0 updates bijwerken

Anoniem2

Vraag

Goedendag allen,\r\n\r\nHeb een desktop PC met AVG 9.0, en met updates gaat dat prima.\r\nechter bij mijn laptop wordt met hetzelfde programma (VGA 9.0 zelfde versie) bij elke update een bin file gedownload van 46 MB (U7iavi2630f2.bin9/9 bijvoorbeeld).\r\nDeze files hopen zich op en kan ik handmatig verwijderen zonder negatieve gevolgen, echter update duurt daardoor veel langer en ik verzamel blijkbaar onnodig grote files op mijn HD.\r\n\r\nHeb alles gegoogled, AVG forum bezocht, doch ik kan geen verklaring/reparatie hiervoor vinden.\r\n\r\nIemand een suggestie ?
Link naar reactie

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Probleem aangekaart bij AVG 9.0 free forum afd updates.\r\nModerator RafDB adviseerde eveneens verwijderen en opnieuw installeren, mbv removetool.\r\n(alles keurig aangeboden dmv links)\r\nDit 20-01-2010 nauwgezet gevolgd en uitgevoerd, vervolgens prog. vanaf hun site opnieuw geïnstalleeerd & updated.\r\n\r\n21-01-2010 nieuwe update van 2634 naar 2635 uit laten voeren.\r\nHelaas, wederom wordt een 53 MB binfile binnen gehaald en opgeslagen......\r\nReportage gepost aan AVG moderator, en wacht nu op reactie
Link naar reactie
  • 0
Is er ergens een mogelijkheid om aan te geven of je een volledige (full) of een aanvullende (differential) update doet? Zelfde OS op laptop als op desktop? Eenmalig updaten vanuit directory (updatefile handmatig downloaden) en daarna proberen of het in het vervolg wel goed gaat vanaf de website. Update eens uitvoeren als Administrator. Mogelijk dat het register en/of programmabestand niet kan worden bijgewerkt waaruit de website afleidt welke update je moet hebben en dus de volledige stuurt wanneer je als gebruiker update. Geen andere programma\'s die registerwijzigingen tegenhouden?.
Link naar reactie
  • 0
Hans60,\r\n\r\nVoorzover ik weet kun je niet aangeven of updates aanvullend of volledig dienen te worden uitgevoerd, anders had RafDB dit wel geopperd, en ik heb zelf nooit een dergelijke keuzemogelijkheid gezien. Overigens, link naar AVG: (weet niet of link werkt, anders copy/paste svp.)\r\n\r\n[url]http://forums.avg.com/nl-nl/avg-free-forum?sec=thread&act=show&id=1967#post_1967[/url]\r\n\r\nOp beide machines Win XP pro SP3 met meest recente MS updates.\r\n\r\nEenmalig via directory updaten, zal ik eens proberen voor de goede orde.\r\n\r\nOp beide systemen alleen administrator aanwezig....geen gasten met lagere autoriteit.\r\n\r\nDan zou je toch een melding moeten krijgen ? Heb nu al 4 (!) keer AVG de- en herinstalleerd, conform advies werkwijze AVG (removaltool)\r\n\r\nNee, ik zou niet weten welk prog eventueel dwars zou kunnen zitten in het reg.\r\nRafDB suggereerde wel Ccleaner even te deïnstaleren, en heb dit dan ook (al twijfelend) gedaan, zonder verbetering echter.
Link naar reactie
  • 0
Hmmmmm staat je map \"documents en settings\" of \"Mijn documenten\" nog wel gewoon op C: want dat is iets waar AVG volgens mij wel vanuit gaat. Het zou zomaar kunnen dat hij dan z\'n vorige updates telkens niet terug kan vinden?\r\nDit is zomaar een hersenspinsel van mij, omdat het een heel vreemd probleem is. Ik gebruik AVG al tig jaren en nog nooit een probleem gehad.\r\nAls het probleem niet bij AVG ligt, zou je je windows install eens onder de loep kunnen nemen.?\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...