Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Hallo,,\r\n\r\nik wil graag een programma portable maken,, alleen ik heb al gekeken op youtube enzo maar ik kom er niet uit :(\r\nDus misschien heeft 1 van jullie er wel ervaring mee.\r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Lang niet alle programma\'s lenen zich daarvoor. In sommige gevallen heb je genoeg aan copy/paste naar een draagbaar opslagmedium. In dat geval is het programma direct portable.\n\nAndere programma\'s vereisen soms aanpassing van de programmatuur. Dan moet je wel kaas hebben gegeten van programmeren én toegang hebben tot de broncode om het programma draagbaar te maken.\n\nMakkelijker dus om je bij bestaande draagbare programma\'s te houden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Dank je wel voor je reactie,,\ndan hou ik het bij de bestaande portable programma\'s Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen