Ga naar inhoud

Zelfbouw game-pc.

Aanbevolen berichten

Geachte mede pc-fanaten, game-nerds en enig ander geïnteresseerd forumlezer:rolleyes:,\r\n\r\nIk ben al een tijde geïnteresseerd in het bouwen van een nieuw systeem. Nou wist ik mij zelf altijd wel de weg wijs te maken in dit soort dingen maar zie door de bomen het bos niet meer.\r\n\r\nNou heb ik een budget van ongeveer 1600-1800 euro voor complete pc + scherm + software (Windows 7). Zelf heb ik al wat geneusd op alternate maar kom er door al die mogelijkheden niet meer uit. Een ander probleem dat ik tegen het lijf blijf lopen is het fijt dat mijn eigen bouwsels niet goed op elkaar afgestemd zijn; moederbord ondersteunt het geheugen niet en andersom.\r\n\r\nNou is de vraag of jullie mij willen helpen met het configureren van een degelijke game-pc waar ik zo af en toe nog gewoon mijn huiswerk op kan maken.\r\n\r\n(Kosten voor het bouwen staan buiten het budget).\r\n\r\n*Wacht af in spanning*
Link naar reactie
Alvast bedankt voor je reactie.\r\n\r\nHet liefst een 24+ inch scherm tot een max van 27.\r\nMoederbord dat 5.1 geluid ondersteunt.\r\nToetsenbord heb ik het liefst de G19 van Logitech (150 euro).\r\nMuis de G9 van logitch (ongeveer 50 euro).\r\n\r\nSpeakers komen later dus die zitten nog niet in mijn budget.\r\n\r\n(Mocht een euro of 200 extra een wereld van verschil zijn is dat altijd nog te overwegen).
Link naar reactie
[QUOTE=Gamerts;508306]Moet ik anders zelf een set-up maken en voor tips vragen?\r\n\r\nIk zal na 9 uur even mijn post updaten.\r\n\r\nGamerts.[/QUOTE]\r\n\r\nIk was van plan een opzetje te maken, maar ben er nog niet aan toe gekomen. Morgen hoop ik een opzetje te kunnen maken. Heb je nog voorkeur bij welke webshop?\r\nUiteraard mag je ook eerst zelf een pc samenstellen, waarna hier op of aanmerkingen gegeven kan worden.
Link naar reactie
[QUOTE=Gamerts;508402]Het gaat em niet worden.\r\n\r\nBen nu voor de zoveelste keer begonnen op alternate maar krijg om de haverklap een error dat mijn onderdelen niet op elkaar passen.\r\n\r\nDus ik wacht vol verwachting jouw set-up af!\r\n\r\nGamerts.[/QUOTE]\r\n\r\n[url]http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=158224800[/url]\r\n\r\nAls je vragen, op of aanmerkingen hebt, dan hoor ik het graag.....
Link naar reactie
Bedankt voor de tip! Het is gelukt;\r\n\r\n[URL=\"http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/sendLoad.html?id=167245&cn=1&tn=BUILDERS\"]Linkje[/URL]\r\n\r\nNou ben ik zelf zwaaaar over mijn budget heen gegaan. Dan stel ik de pc maar twee maanden uit om wat extra te sparen.\r\n\r\nWat vind jij van die set-up, heb er mijn best op gedaan dus hoop dat het iets is.\r\n\r\nMocht je zelf een betere/andere set-up hebben met het zelfde geld is het natuurlijk ook heel mooi!\r\n\r\n(Ps. Heb besloten om nog even mijn oude toetsenbord en muis te gebruiken)
Link naar reactie
[QUOTE=Gamerts;508924]Bedankt voor de tip! Het is gelukt;\r\n\r\n[URL=\"http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/sendLoad.html?id=167245&cn=1&tn=BUILDERS\"]Linkje[/URL]\r\n\r\nNou ben ik zelf zwaaaar over mijn budget heen gegaan. Dan stel ik de pc maar twee maanden uit om wat extra te sparen.\r\n\r\nWat vind jij van die set-up, heb er mijn best op gedaan dus hoop dat het iets is.\r\n\r\nMocht je zelf een betere/andere set-up hebben met het zelfde geld is het natuurlijk ook heel mooi!\r\n\r\n(Ps. Heb besloten om nog even mijn oude toetsenbord en muis te gebruiken)[/QUOTE]\r\n\r\nTja...... Ik zie het voordeel niet zo erg met dit (veel) duurdere systeem ten opzichte van het syteem dat ik je aangaf.....
Link naar reactie
Jay, ik kan m\'n standaard linkje - weer - plakken.\n[url]http://tweakers.net/reviews/1504/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-januari-2010-game-en-high-end-gamesysteem.html[/url]\n\nEen high-end game systeem voor € 1750, keurig binnen je budget en alles erop en eraan.\nOverigens, had je al eens naar de zoek-functie gekeken? Deze vraag komt elke week wel een keer of vier voorbij, dus er zijn inmiddels topics zat op dit gebied.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...