Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Ik heb een probleem, ik heb net een nieuwe pc gekocht om toch wat meer te kunnen gamen etc maar er is wat met het internet. Het zit zo, ik heb gewoon internet via een ethernet kabeltje, dat heb ik in de computer gestopt in de overtuiging dat dat gewoon zou werken. Dit is dan ook het geval, volgens het \'netwerkcentrum\'heb ik internet via de router. Nu het probleem, toen ik de eerste keer IE opstarte kreeg ik een foutmelding: er kon geen verbinding gemaakt worden, ik klikte op probleem oplossen, hij zocht naar een verbinding en het werkte. Nog geen problemen dus, toen probeerde ik toch weer mn oude browser Chrome er op te zetten, downloaden ging prima, maar zodra die geinstaleerd was, kreeg hij geen toegang tot het internet, nou dan maar ff firefox proberen, dacht ik bij me zelf, maar nee hoor! Weer geen verbinding! Battlefield hero\'s, geen.... IE deed het nogsteeds prima. Mischien ligt het wel aan windows 7 dacht ik, en ik starte het standaart meegeleverde MSN op... Na even wachten, een foutmelding, geen toegang. Het kon mogelijk aan mn fiirewall liggen, dus daar naar kijken, toegang geven, firewall uit, NIKS!\r\nIk ben echt wanhopig(li), alles geprobeert. Ik hoop dat er iemand het antwoord voor me heeft...\r\n\r\nMvg Hergen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2010 [QUOTE=Herg22;508079]Ik heb een probleem, ik heb net een nieuwe pc gekocht om toch wat meer te kunnen gamen etc maar er is wat met het internet. Het zit zo, ik heb gewoon internet via een ethernet kabeltje, dat heb ik in de computer gestopt in de overtuiging dat dat gewoon zou werken. Dit is dan ook het geval, volgens het \'netwerkcentrum\'heb ik internet via de router. Nu het probleem, toen ik de eerste keer IE opstarte kreeg ik een foutmelding: er kon geen verbinding gemaakt worden, ik klikte op probleem oplossen, hij zocht naar een verbinding en het werkte. Nog geen problemen dus, toen probeerde ik toch weer mn oude browser Chrome er op te zetten, downloaden ging prima, maar zodra die geinstaleerd was, kreeg hij geen toegang tot het internet, nou dan maar ff firefox proberen, dacht ik bij me zelf, maar nee hoor! Weer geen verbinding! Battlefield hero\'s, geen.... IE deed het nogsteeds prima. Mischien ligt het wel aan windows 7 dacht ik, en ik starte het standaart meegeleverde MSN op... Na even wachten, een foutmelding, geen toegang. Het kon mogelijk aan mn fiirewall liggen, dus daar naar kijken, toegang geven, firewall uit, NIKS!\r\nIk ben echt wanhopig(li), alles geprobeert. Ik hoop dat er iemand het antwoord voor me heeft...\r\n\r\nMvg Hergen[/QUOTE]\r\n\r\nWelke beveiligingssoftware heb je op de pc zitten? Misschien nog een 2e firewall die alles tegenhoudt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2010 [QUOTE=qpc;508222]Welke beveiligingssoftware heb je op de pc zitten? Misschien nog een 2e firewall die alles tegenhoudt?[/QUOTE] OK, gecheckt, alle gratis antivirus bullshit er af geflikkert en hij doet het! thnx man. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 antivirus software is geen bullshit,\r\n\r\nalleen zaak het even goed in te stellen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 [QUOTE]alle gratis antivirus bullshit er af geflikkert [/QUOTE]\r\nJe hebt dan toch nog wel ten minste een (betaalde?) virusscanner?\r\nOverigens wel benieuwd wát je er allemaal af hebt gedingest. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen