Ga naar inhoud

De rechterhelft van mijn toetsenbord werkt alleen als ik Fn indruk, wie kan mij helpen?


tommie1994

Aanbevolen berichten

Ha Tommie, Je bent niet de enige! Na een update van Windows hebben meer mensen hier last van. Je kunt het oplossen door te navigeren naar: c:\program files (x86) -> PHotkey -> rechtermuisknop op PHotkey.exe -> "Activeer probleemoplosser" (of iets in die richting), etc. Bron: https://www.cnet.com/forums/discussions/have-to-hold-function-key-to-type-letters-after-windows-10/
Link naar reactie
Wat een vervelend probleem. We zijn erachter dat dit te maken heeft met Windows 10, maar wat de precieze oorzaak is, is niet duidelijk. Probeer het onderstaande eens: Ga naar Instellingen en kies voor Apparaten. Open vervolgens het onderdeel 'Bluetooth en andere apparaten' aan de linkerkant. Kijk of er onder deze onderdelen het 'Synaptic Touchpad' en schakel deze uit door er met de rechtermuisknop op te klikken. We zijn benieuw of deze oplossing heeft geholpen, laat je het ons weten? Dan kunnen andere mensen met hetzelfde probleem deze oplossing ook gebruiken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...