Ga naar inhoud

Mooiste game ooit

Aanbevolen berichten

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=qpc;508207]Aan de ene kant zou ik kiezen voor COD MW2 (single player) vanwege de graphics en de manier van spelen, maar aan de andere kant denk ik toch aan BF2 die op het gebied van multiplayer al jaren op eenzame hoogte staat en nog steeds wereldwijd door 100.000-en mensen gespeeld wordt.[/QUOTE]\r\n\r\nBen het met je eens wat betreft mw2 maar ik speel zelf ook nog vaak de multiplayer van call of duty,united offensive,cod2 en die servers worden nog zeer druk bezocht moet ik zeggen :D. Om maar niet te zwijgen over cod4 maar dat is logisch.....;)
Link naar reactie
MIjn favo games aller tijden: \n\n(single player) \n\nElder Scrolls: Oblivion \nGrand Theft Auto 4\n\n( Multiplayer )\n\nBattlefield 2\nKingpin: Life of Crime\n\nEn ook moeten er even een paar klassiekers in dit lijstje. Duke Nukem3D, Quake en Doom\nMan wat was ik vroeger gek op die 3 games. ahh goede oude tijden waren dat :p
Link naar reactie
Gooi je hier niet twee termen door elkaar? Je hebt mooie games en je hebt goede games. Er zijn ook wel games die zowel mooi als goed zijn, maar dat zijn er een stuk minder.\n\nAls het om beide types gaat dan zou ik nu games als Elder Scrolls IV opnoemen. Assassin\'s Creed is heel erg mooi en erg goed, maar heeft ook duidelijke problemen, Resident Evil 4 en 5 zijn erg fraai en spelen ook prima weg - vooral deel 4.\nIk denk echter ook aan bepaalde consolegames, zoals Zelda - Twilight Princess, Metroid Prime en Tales of Symphonia, die mooi én goed zijn.\n\nOverigens, ik denk dat de kwaliteit altijd belangrijker is dan het uiterlijk, laat dat voorop staan. Games als Doom, Red Alert 2 en Diablo 2 (die laatste twee vooral met de uitbreidingen erop) zien er naar huidige maatstaven niet uit, maar ze komen op mijn lijstje stuk voor stuk met gemak boven het gros van de modernere, maar veel mooiere, games.
Link naar reactie
En dit is mijn lijstje in willekeurige volgorde:\r\n\r\nCall of Duty MW vind ik zelf erg mooi en leuk om te doen.\r\nCrysis is zeker geen mindere\r\nBattlefield 2\r\nHalf Life 2\r\nFlightsimulator\r\nen last but not least\r\nThe Saboteur. Deze heb ik laatst uit een nieuwsgroep geplukt, geprobeerd en nu heb ik hem origineel.\r\nDaar zit alles in, actie, auto\'s jatten, dingen sneaky opblazen, freeplay, sfeer etc. Grafisch wellicht wat minder, maar qua gameplay moet je die echt eens proberen.
Link naar reactie
Deze kom ik helemaal niet tegen?\n[QUOTE]Mirrors Edge[/QUOTE]\n\nEn Verder, ja het zijn er een hoop:\n[QUOTE]Crysis Warhead\nFlight Simulator X\nThe Saboteur\nCall Of Duty 4 & Call Of Duty Modern Warfare\nGTA IV\nTest Drive Unlimited\nRace Driver GRID\nNeed For Speed Shift & Undercover\nFuel\nDark Messiah[/QUOTE]\n\nEn als ze uitkomen:\n[QUOTE]Maffia II\nJust Cause 2\nAlan Wake\nTom Clancey\'s: Conviction\nI Am Alive\nMax Payne 3\n[/QUOTE]\n\n\nGroet!
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...