Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nVandaag aangemeld bij dit forum en al meteen een brandende vraag:\r\nIk heb sinds kort windows 7 op mijn laptop en kan dus geen films meer bewerken. Nu heb ik ergens gelezen dat ik Movie Maker kan downloaden maar via Microsoft kan ik versie 2.6 voor vista downloaden. Daar ik geen vista gebruik zal dat niet werken. Iemand een tip voor me? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Is tegenwoordig toch onderdeel van windows live?\n[url]http://download.live.com/moviemaker?wa=wsignin1.0[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2010 Je kunt ook Movie Maker portable downloaden.\nWerkty ook onder windows7.\nBevalt mij goed, goeie ouwe moviemaker. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2010 Ik draai windows 7 (64 bit). Windows moviemaker 2.6 voor Vista draai zonder problemen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen