Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 heej,\r\n\r\nIk heb een adsl aansluiting (planet).\r\nMaar die valt echt heel vaak uit.\r\nSoms wel 4 keer in 10 minuten.\r\nEn de volgende dag doet hij het de hele tijd op 2 of 3 keer uitval na.\r\nWeet iemand wat dit is ?\r\nJe zou me er echt mee helpen ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 ik heb daarnet ook zoiets bijna elke dag maar gelukkig niet zo erg als jouw\r\nmaar het probleem ligt volgens mij dat er in je instellingen veranderd is dat je pc je internetapparaat mag uit doen om energie te besparen!\r\nwil je dat herstellen dan doe je het als volgt:\r\n1:rechtsonder zie je je internet icoon dubbel klip daarop\r\n2:dan eigenschappen\r\n3:klik daarna op configureren\r\n4:energiebeheer\r\n5:en daar klik je de middelste vinkje uit\r\ndus dit vink je weg: De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen\r\n\r\nals het goed is zal dit niet meer gebeuren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Is het draadloos of bedraad? Valt internet op de pc uit of valt het modem uit? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen