Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Hallo\n\nOp onze oudere computer met XP zit Office Professional 2003 waar ook Outlook in zit.\n\nElke keer verdwijnen de emailadressen die er normaal altijd in stonden.\n\nBij aan kon je dan bijvoorbeeld op de p van Pascal drukken zo dat je die gelijk kon aanklikken,maar nu kan dat niet meer en dat gebeurd met alle emailadressen zodat je ze nu handmatig moet intypen.\n\nAls ik bijvoorbeeld een email doorstuur dan typ ik de emailadressen maar handmatig in en als ik dan op nieuw bericht druk en dan op de p druk dan staat die er soms wel in maar nou weer niet wat erg lastig is.\n\nWie heeft hier een oplossing voor?.\n\nPascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Zit er in Outlook (2003?) niet een optie om aan te geven of je mailadressen automatisch wilt aanvullen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Deze dus: [url]http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HP063767541043.aspx[/url]\nMaar dan andersom ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Hoi\n\nIk heb gekeken in Outlook en dat hokje staat wel aangevinkt.\n\nDan is dat toch goed?,want hij moet die emailadressen wel onthouden wat die eerst niet deed maar nu wel weer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen