Ga naar inhoud

Paginanummering

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een document gemaakt in Word 2007. Daarin heb ik de pagina\'s automatisch laten nummeren. Zover geen probleem. Nu heb ik een aantal pagina\'s liggend gemaakt d.m.v. het toepassen van sectie-einde. En dan komt het probleem: de nummering klopt niet meer. De liggende pagina\'s zijn opnieuw gaan nummeren en daar waar de pagina\'s weer staan, begint de nummering ook weer opnieuw. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de nummering met en na de liggende pagina\'s gewoon doorloopt? Het is nu dus:\r\n1,2,3,4,5 1,2,3 1,2,3,4,5 en ik wil 1,2,3,4,5,6,7,8,9 enz.
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nAanvullend op [B]Foo Bar\'s [/B]suggestie:\r\n[I]Verwijder [/I]eens de paginanummering compleet.\r\nZet je cursor op [B]pagina 1[/B] en nummer dan het document nog een keer.\r\n\r\nEr gaat iets fout, omdat je [I]later [/I]pagina\'s van richting hebt veranderd.\r\nDeze secties zijn soms wat eigenwijs en beginnen opnieuw met nummeren.\r\n(Je moet mogelijk handmatig in de kop/voettekst het pag. nummer verwijderen).\r\n\r\nKijk ook eens bij [B][I]Opmaak Paginanummers[/I][/B].\r\nDaar staat iets over waar te beginnen.\r\n\r\nHeb net even een docje gemaakt met wat horizontale en verticale pagina\'s door elkaar en ik kwam je probleem niet tegen.\r\n[B][SIZE=\"1\"][COLOR=\"Blue\"](Wat overigens niet wil zeggen dat het niet bestaat).[/COLOR][/SIZE][/B]\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...