Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Ik heb 22 episodes of \'\'Prison Break\'\' in 720p formaat. Ik will van deze episodes EEN film maken en all het overbodige eruit snijden. Weet iemand welk video programma kan werken met MKV containers en de .x264 codec ?\r\nBij voorbaat dank, Paul Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Volgens mij kun je dat doen met het programma Video to DVD Converter van Wondershare.Is niet gratis maar kost $19,95.Misschien weten ander mensen een gratis oplossing,geduld,succes Henk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Ik zie bij FormatFactory wel een conversie naar MKV H264 en bij Avidemux heb je een mogelijkheid \"Append\".\nMaar van Avidemux heb ik nog niet goed de hoogte; die zeurt telkens om een keyframe als ik wat wil fabrieken maar die vind ik niet.\nEdit: Het aan elkaar lijmen van mpg-filetjes met \"Append\" gaat overigens goed. Bij Avidemux zie ik trouwens ook conversie naar MPEG-4 ASP (Xvid), of dat gelijkwaardig is aan H264 weet ik niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Ik geloof niet dat je MKV\'s kunt editen / plakken, het is nl. een container format. In de MKVcontainer zit dus in dit geval de X264/H264 video-codec. Misschien met Quicktime Pro [maar niet gratis]. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen