Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nmijn acer travelmate 2490 piept constant zelfde ritme , als ik hem aan zet.\r\n hij gaat verder als ik esc of een f toets in druk.\r\n\r\ndaarna kan ik gewoon verder werken.\r\n\r\nwat kan de oorzaak hiervan zijn?\r\n\r\nalvast bedankt\r\n\r\nEd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 [QUOTE=bakviss;507781]Hallo,\r\n\r\nmijn acer travelmate 2490 piept constant zelfde ritme , als ik hem aan zet.\r\n hij gaat verder als ik esc of een f toets in druk.\r\n\r\ndaarna kan ik gewoon verder werken.\r\n\r\nwat kan de oorzaak hiervan zijn?\r\n\r\nalvast bedankt\r\n\r\nEd[/QUOTE]\r\n\r\nEen regematige harde piep die uit het ding zelf komt duidt vaak op een probleem met de bios. Het kan een lege cmos batterij zijn of zoiets. \r\nStaat er ook tekst op het scherm als de piep klinkt?\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 hetb scherm is nog zwart hij begint direkt te piepen, is zal de batterij vervangen kijken of dat het is.\r\n\r\nbedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 [QUOTE=bakviss;507791]hetb scherm is nog zwart hij begint direkt te piepen, is zal de batterij vervangen kijken of dat het is.\r\n\r\nbedankt[/QUOTE]\r\n\r\nWacht anders eerst even een keer, tot er misschien wel tekst staat. Dan weet je misschien wat meer.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Als het een interne piep is (dus NIET uit de luidsprekers) wilt het zeggen dat er een hardwareprobleem is.\r\n\r\nHet betreft een laptop, dus openmaken zal moeilijk zijn.\r\nGa naar de pc-winkel, zeker als je laptop onder de garantie valt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 [QUOTE=Swisi;507840]Als het een interne piep is (dus NIET uit de luidsprekers) wilt het zeggen dat er een hardwareprobleem is.\r\n\r\nHet betreft een laptop, dus openmaken zal moeilijk zijn.\r\nGa naar de pc-winkel, zeker als je laptop onder de garantie valt.[/QUOTE]\r\n\r\nHmmmm gezien de specs van het model is er geen sprake meer van garantie.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 [QUOTE=Niekie30;507851]Hmmmm gezien de specs van het model is er geen sprake meer van garantie.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nGa toch maar naar de winkel voor de zekerheid. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 de garantie is allang er af , hem open maken is niet zo moeilijk heb ook andere laptops gerepareerd maar dit nog niet bijdehand gehad.\r\nhet is niet de luidsprekers\r\n\r\ned Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 [QUOTE=bakviss;508100]de garantie is allang er af , hem open maken is niet zo moeilijk heb ook andere laptops gerepareerd maar dit nog niet bijdehand gehad.\r\nhet is niet de luidsprekers\r\n\r\ned[/QUOTE]\r\n\r\nVanmiddag hier nog een pc met een harde piep. Was er na een verhuizing gewoon mee gestopt. (Niet van mij overigens) . Ik vervang het geheugen en het ding draait als een trein. Je zou een poging kunnen wagen. het is veruit het simpelste wat je kunt proberen denk ik\r\nHet probleem is dat je het niet kunt testen nu op memtest omdat hij helemaal niet opstart.\r\n\r\nNiek. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen