Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 moet dit misschien naar een ander forum . Maar ik probeer het eerst hier.\r\nAls ik nero afsluit krijg ik de foutmelding de instructie op 0x0700c42c\r\nverwijst naar geheugen op 0x00000014 de lees of schrijfbewerking (read)\r\nop het geheugen is mislukt. klik op oké om het programma te beëindigen.\r\nIs dit te repareren , of is er een virus in het spel.als ik nero opnieuw installeer is het dan voorbij ( nog niet geprobeert). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Dit soort fouten duiden eerder op een fout in de software (verwijzing naar verkeerde geheugenadres) dan op een fout in het geheugen zelf. In geval van dat laatste krijg je namelijk ook last van blauwe schermen en zou het probleem ook bij andere programma\'s moeten optreden (omdat ze hetzelfde geheugen gebruiken).\n\nOf het over is na herinstallatie van Nero is natuurlijk niet te zeggen, want het kan een fundamentele fout in het programma zijn en daar verandert een herinstallatie niets aan. Kijk eens of er updates zijn voor jouw versie van Nero. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 ik krijg geen blauw scherm, maar heb het ook bij grabit \r\nDaar krijg ik ook zo\'n soort melding \r\nmet iets andere cijfers en letters. hier staat De instructie op 0x7c90100b\r\nverwijst naar geheugen op 0x0000001c. de lees-of schrijf bewerking\r\n(read ) op het geheugen is mislukt. Kik op oké om het programma te beëindigen. \r\nof klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma. Grabit heb ik wel opnieuw geinstalleerd maar het bleef. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 [QUOTE=bema;508055]ik krijg geen blauw scherm, maar heb het ook bij grabit \r\nDaar krijg ik ook zo\'n soort melding \r\nmet iets andere cijfers en letters. hier staat De instructie op 0x7c90100b\r\nverwijst naar geheugen op 0x0000001c. de lees-of schrijf bewerking\r\n(read ) op het geheugen is mislukt. Kik op oké om het programma te beëindigen. \r\nof klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma. Grabit heb ik wel opnieuw geinstalleerd maar het bleef.[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet niet welke windows je gebruikt, maar probeer eens de originele cd/dvd te plaatsen van je windows en dan in de regel Uitvoeren/zoeken (afhankelijk van welke windows) te typen: sfc /scannow Denk om de spatie voor de slash. Hij scant dan je pc op de originele windows bestanden en repareerd die zonodig.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 hoi niek \r\nIk heb gedaan wat je schreef en inderdaad het werkt bedankt voor deze oplossing ik hoop niet dat ik het nog een keer moet gebruiken.\r\n\r\n\r\ngroetjes bema Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 [QUOTE=bema;508417]hoi niek \r\nIk heb gedaan wat je schreef en inderdaad het werkt bedankt voor deze oplossing ik hoop niet dat ik het nog een keer moet gebruiken.\r\n\r\n\r\ngroetjes bema[/QUOTE]\r\n\r\nFijn dat het werkt en leuk dat je het even post. Thx.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen