Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Beste,\r\nVorig weekend sloot ik via een USB poort een volwaardig azerty toetsenbord (Trust) aan op mijn draagbare computer (OP: XP home). Het werkte zoals gewenst. Echter, toen ik dit volwaardig toetsenbord terug ontkoppelde (USB connectie verbrak) en terug gebruik wou maken van het toetsenbord op m\'n draagbare computer, had zowat de helft van de toetsen een andere betekenis gekregen. bv de toets i is nu 5; o = 6; enz.. De taalinstellingen (Nederlands (België)) staan correct; herstarten veranderde niets.. maar wel vreemd dat ik mijn paswoord in het opstartscherm wel op een goede manier kan inschrijven, maar echter nadien, wanneer de opstart volledig is afgerond, terug met het probleem te maken krijg. \r\nWat kan ik hieraan doen, welke instelling kan ik veranderen?\r\nvriendelijke groeten, \r\n\'Tokel in nesten\' Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Numlock is in ieder geval de oorzaak. Schakel die eens uit en je zou normaal moeten kunnen typen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Hoe eenvoudig een oplossing toch kan zijn! super! \nprobleem is dus opgelost.\nFoobar, hartelijk dank! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen