Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb me sinds kort aangemeld bij Lockerz omdat een vriend van me dat ook had gedaan en ook werkelijk iets had gekregen.\r\n\r\nWat is Lockerz?\r\nLockerz is een site waar je punten kunt verzamelen (PTZ\'s) die je kunt uitgeven voor gratis dingen (denk aan: ipod\'s, zonnebrillen, games, consoles, maar ook goede doelen). PTZ\'s kun je verzamelen door iedere dag in te loggen (2 PTZ\'s), te reageren op de Daily polls (2 PTZ\'s) en andere mensen te inviten (2 PTZ\'s per aangemeld persoon).\r\n\r\nIs deze site te vertrouwen?\r\nJa.\r\nLockerz is a real company. It is funded by Liberty Media, one of the largest media companies in the US. The Chief Executive Officer of Lockerz is Kathy Savitt, a former executive at Amazon.com and American Eagle Outfitters.\r\n\r\nOok op Youtube staan filmpjes waar mensen hun producten binnen hebben gekregen.\r\n\r\nDuurt het niet eeuwen om genoeg PTZ\'s te verzamelen?\r\nDat valt opzich wel mee. Per dag kun je 4 PTZ\'s verzamelen. In slechts 150 dagen kun je al een XBOX 360 ELITE hebben. Maar je kunt ook voor minder dure spullen gaan. Bijvoorbeeld een game in minder dan 25 dagen!\r\nBinnenkort komen er nog meer manieren, als de site volledig online gaat.\r\n\r\nHoe meld ik me aan?!\r\nOp het moment is er maar 1 manier om je aan te melden en dat is door van iemand een uitnodiging te krijgen. Deze uitnodiging word via een mailtje verstuurd. Heb je interesse dan moet je het even melden en wil je dan meteen je mail adres meesturen zodat ik je een uitnodiging kan sturen. Het liefst een priveebericht. Als je denkt spam te krijgen kan ik je vertellen dat dat niet gebeurt, ik heb er in elk geval nog geen last van gehad.\r\n\r\n[B][SIZE=\"4\"]Als je een invite wilt PM me met je e-mail en je hebt binnen 1 uur je invite.[/SIZE][/B]\r\n\r\n[url]http://www.lockerz.com/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Volgens mij hebben we weer een spammer :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Waarom spammer? Er zijn toch wel mensen die geinvite willen worden op zo\'n website?:D\r\n\r\nEn misschien moet je nog wel ff leren wat een spammer betekent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Ik zie nergens in de regels dat dit niet mag... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen