Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Ik heb een draadloze muis op een asus X710Q-7S101C \r\nAls ik dan mijn ipod touch in de usb poort stop werkt mijn muis niet meer als ik me computer dan weer opstart zonder ipod werkt de muis nog steeds niet na ongeveer 4 keer opnieuw opstarten werkt de muis \r\nDe computer geeft steeds weer dat de muis niet word herkent terwijl de muis meestal wel werkt\r\n\r\nMvg Thomas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Weet iemand een oplossing Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2010 zou het kunnen komen omdat mijn pc te weinig ampère levert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2010 Wat voor muis is het? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2010 Heb je niet de mogelijkheid een andere poort te gebruiken ?\nVerschillende poorten zitten op hub\'s, en delen dus een echte USB poort.\nAls je twee poorten vindt welke niet dezelfde hub gebruiken is het probleem misschien weg ?\n\nDit spul is gemaakt om zonder probleem op een USB poort te kunnen werken, tenzij er een defect is.\nProblemen met strooomvoorziening krijg je waarschijnlijk pas als je de twee apparaten via een externe hub zonder eigen netvoeding aansluit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen