Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 hallo allemaal, ik had een vraagje, is het mogelijk om mijn Ipod video van 30 gig te kunnen updaten qua software of extra opties toe te voegen zodat deze wat zou meegaan met de nieuwe generatie ipods?\r\n\r\ndank bij voorbaat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Volgens mij is dit niet mogelijk alleen via iTunes kan je af en toe wat updaten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Als er geen updates zijn via iTunes dan zal er ook geen extra opties. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Dit is wel mogelijk met bepaalde programma\'s.\r\n\r\nMaar Itunes kan niet meer gebruikt worden, indien er iets misloopt, vervalt de garantie.\r\nMaar meestal kan een restore de problemen dan oplossen.\r\n\r\nZoek op Youtube, en Google eens. ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen