Ga naar inhoud

Updates installeren mislukt steeds

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd wil mijn laptop (Windows XP) als ik afsluit steeds drie updates installeren, maar het mislukt iedere keer. Daardoor duurt het afsluiten steeds vrij lang en misschien mis ik dan ook wel wezenlijke updates.\r\nOok als ik ze handmatig (via het schildje onderin de taakbalk) probeer te installeren lukt dit niet.\r\nHet betreft de updates: KB953297, KB957789 en KB967642.\r\n\r\nIk ben een redelijk groentje in PC-land. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt voor de reacties!
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;507673]zet Auto update tijdelijk even uit, en probeer dan handmatig te updaten[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt, ik heb het geprobeerd, maar krijg de melding: De installatiebron voor dit product is niet beschikbaar. Controleer of de bron bestaat en of u toegang tot de bron hebt.\r\nTevens de melding: Kan het pad ..... niet vinden. Controleer of u toegang tot deze locatie hebt en probeer het opniew, of zoek het installatiepakket netfx.msi in een map van waaruit u het product Microsoft.NEt Framework 1.1 kunt installeren.\r\n\r\nMet andere woorden voor de update KB953297 lukt het niet op de voorgestelde manier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...