Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Hallo iedereen\r\n\r\nEen paar weken geleden heb ik windows 7 geinstalleerd op mijn laptop (acer aspire 9423).\r\nNu wilde ik vandaag de bluetooth weer gebruiken en nu doet hij het opeens niet meer...\r\n\r\nHij geeft geen bluetooth apparaat meer weer en de knop voor de bluetooth werkt ook niet meer.\r\nHeb al geprobeerd om nieuwe apparaten toe te voegen maar dat herkent hij niks, de driver\r\nvan acer zelf werkt ook niet want dan zegt hij dat er bluetooth aanwezig is terwijl die er voorheen \r\necht wel zat...(ik heb m altijd gewoon kunnen gebruiken maar nu met windows 7 ineens niet meer)\r\n\r\nHoe kan ik dit oplossen???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Win 7 drivers zoeken en die installeren, als er drivers zijn tenminste.\n\nMisschien op de site van de fabrikant van de Bluetooth dongle, meestal kun je daar wel zoeken op type van het product en besturingssysteem. \n\nKijk eens op de Support pagina van de betreffende website. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 [QUOTE=Esvee;507625]Win 7 drivers zoeken en die installeren, als er drivers zijn tenminste.\r\n\r\nMisschien op de site van de fabrikant van de Bluetooth dongle, meestal kun je daar wel zoeken op type van het product en besturingssysteem. \r\n\r\nKijk eens op de Support pagina van de betreffende website.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb al op die site gekeken maar ik kom daar echt niet verder\r\nHet is trouwens geen bluetooth dongle, hij zit in de laptop zelf dus [b]niet[/b] met een stickje..\r\n\r\nWin 7 drivers kan ik bij acer niet vinden voor mijn laptop. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 ik heb net nog eens op de acer site gekeken en heb toen een win 7 driver gedownload voor een andere laptop maar \r\nzodra ik m wil installeren zegt hij dat er geen bluetooth aanwezig is en dat ik die aan moet sluiten\r\nmaar dat gaat dus niet omdat hij al in de computer zelf zit.... \r\n\r\nIk heb wel zo\'n knopje aan de zijkant van m\'n laptop maar die werkt ook niet meer. \r\nnormaal ging er altijd een blauw lichtje branden maar nu kan ik drukken wat ik wil maar niks te zien... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Ik heb t op kunnen lossen, ik heb de acer empowering technology programma\'s gedownload via de acer website en nu kon ik de bluetooth via dat programma weer aanzetten.. Hij staat nu wel constant aan maar dat is niet zo erg. Topic mag dus dicht... :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen