Ga naar inhoud

Vista - Spoolsv

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Boegies;507617]Op mijn vaste machine is middels USB een Lexmark printer aangesloten. De PC is onderdeel van een thuisnetwerk.\r\nNu kan ik de printer niet delen. Als ik op de computer kijk zie ik Spoolsv.exe nergens. Heb ik dit bestand nodig om de printer te kunnen delen? Zo ja, waar kan ik dat vinden?\r\n\r\nAL vast dank voor de hulp.[/QUOTE]\r\n\r\nStap1\r\nGa naar Start --> instellingen --> configuratiescherm --> netwerkcentrum\r\nBij de optie printers delen moet \" delen van printers \" zijn ingeschakeld. \r\n\r\nStap2\r\nGa terug naar start --> instellingen --> printers. Klik met de rechtermuisknop op de printernaam en kies voor eigenschappen. \r\nKlik op het tabblad delen Klik op de buttons \" opties voor delen wijzigen \" en klik op doorgaan. Zet een vinkje bij \" deze printer delen \" en klik vervolgens op oke. De printer is nu gedeeld. \r\n\r\nWindows regelt dan de rest. \r\n\r\nMogelijk moet je even opnieuw opstarten. \r\n\r\nSpoolsv.exe regelt windows gewoon zelf dus, voor de locale printer.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...