Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 hallo,\r\n\r\nik heb weer een lastig iets.\r\nik heb een handleiding van een apparaat in PDF formaat gedownload.\r\ndit wil ik graag kopieeren naar WORD.\r\nik wil de inhoud voor mezelf veranderen, zoals kop en voettekst (figuren) aanpassen of verwijderen en zelf mijn eigen foto er in verwerken.\r\ndit lukt mij niet om het te kopieren, er komt dan een melding dat er geen kopie van gemaakt mag worden.\r\nzou dit document op slot staan??\r\nen zo ja hoe krijg ik het open zodat ik er wat in aan kan passen (dit is uitsluitend voor mijzelf bedoeld )\r\nhet is namelijk zo dat er engelse tekst gebruikt word en dat wil ik veranderen in nederlands.\r\ntevens wil ik dan de afbeeldingen wat bijsnijden met een foto programma en dan weer terug zetten in het bestand.\r\n\r\nik hoor graag reactie.\r\n\r\ngrt flip Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Kan inderdaad beveiligd zijn. Nu is de beveiliging ook wel weer te verwijderen, maar dan ben je in feite onrechtmatig bezig. Als ik je toch een tip mag geven: \"Anybizsoft\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 ik ga het proberen,\r\nbedankt voor je reactie.\r\ngrt flip Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 Volgens mij is het beveiligd omdat er copyright op zit... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 Overal zit auteursrecht op. Dat heeft niks met beveiliging te maken. Beveiliging kan een methode zijn om het auteursrecht sterker te verdedigen, maar daardoor zit er niet \'meer\' auteursrecht op.\n\nFlipjetiel heeft aangegeven dat het voor eigen gebruik is, en dan heb je niet zo veel last van auteursrecht, omdat niemand het kan controleren (en omdat er geen winst te behalen is). Dat het omzeilen van de beveiliging onrechtmatig is, heb ik al aangegeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 Hallo\"\r\nDe handleiding kun je per mail op sturen naar een [URL=\"http://www.freepdftoword.org/nl/\"]online converter [/URL],en wordt gratis omgezet, als je even op google zoek ,vindt je er nog meer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen