Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Hi,\r\nik ben bezig met ervaring op te doen over programmeren pcs etc na lange tijd was ik bezig met programmeren etc en ik kwam vaak linux tegen wat informatie op gezocht en kwam erachter dat het een OS is en open source dus ik d8 laat ik het is bekijken maar ik weet niet eens wat het inhoud en dat er distributies er zijn of welke de beste is of wat dan ook,\r\nwie heeft een noob tutorial voor mij want de tutorials die ik vind op google zijn al te lastig -,-\'.\r\n\r\nBedankt,\r\n- [B]Junaid[/B] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Tip: \nGebruik enters en leestekens. Maakt het lezen een stuk gemakkelijker.....\n\nErg handige site:\n[URL=\"http://sites.google.com/site/computertip/\"][FONT=\"Century Gothic\"]-->-->-->Computertip<--<--<--[/FONT][/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Altijd een goed idee om te starten bij Ubuntu ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 aan die site heb ik ook veel gehad echt een aanrader Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2010 Gewoon ubuntu 9.nogwat downloaden, op cd branden met iets waar iso in zit of cdburnerxp (aanrader van cid) en opstarten (eerst instellen in bios, met F1, F2 of del ofzoiets, staat er meestal wel). Hierna proberen (je hoeft het niet te installeren) en als je het leuk vindt dan kan je het installeren door te klikken op installeren ofzoiets.\r\n\r\nGroeten,\r\nW-de-beste. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen